  • 1. Data: 2004-12-17 15:50:43
    Temat: gdzie ulokowac 50.000 zł na 3 i 5 m-cy
    Od: "rur" <g...@g...pl>

    Za 2 tygodnie będę miał 100.000zł, które chcę ulokować po połowie na 3 i 5 m-
    cy. Na razie wiem że w Millenium na 3 m-ce dają 6.25%.
    Ktoś zna bank, który da podobnie na 5 m-cy, lub więcej?
    Dzięki wszystkim.

  • 2. Data: 2004-12-18 18:16:14
    Temat: Re: gdzie ulokowac 50.000 zł na 3 i 5 m-cy
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "rur" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cy. Na razie wiem że w Millenium na 3 m-ce dają 6.25%.
    > Ktoś zna bank, który da podobnie na 5 m-cy, lub więcej?

    Kup bony skarbowe.

    Malin

  • 3. Data: 2004-12-19 00:19:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2004 19:16:14 +0100, Jacek Maliszewski naskrobał(a):

    na 3 miesiące?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-19 11:09:23
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > na 3 miesiące?

    Tak.Co tydzien jest nowa seria 52-tygodniowych. wiec w danje chwili masz 51
    rodzajow bonow, ktore roznia sie tym, ze wygasaja o jeden tydzien pozniej.
    Zapytaj w swoim banku o szczegoly

    Malin

  • 5. Data: 2004-12-19 12:43:35
    Od: Janusz <l...@...tresci.postu>

    rur napisał(a):
> [...]
    > cy. Na razie wiem że w Millenium na 3 m-ce dają 6.25%.
    > Ktoś zna bank, który da podobnie na 5 m-cy, lub więcej?

    Może pomyśl o obligacjach ??

    --
    http://pi.skynet.com.pl
    -> Twoje inwestycje jak na dłoni.

    WAŻNE: W obronie przed spamem mój adres e-mail został zaszyfrowany
    za pomocą systemu dostępnego na stronie "www.kodeki.org"
    Aby do mnie napisać należy kliknąć na poniższy link.

    www.kodeki.org/?lsec5ud29vrs7t3qkjlkfu2m
    [kliknij na link aby do mnie napisać]

  • 6. Data: 2004-12-19 13:18:42
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Janusz" <l...@...tresci.postu> napisał w wiadomości
    rur napisał(a):
> [...]
    > cy. Na razie wiem że w Millenium na 3 m-ce dają 6.25%. Ktoś zna bank,
    > który da podobnie na 5 m-cy, lub więcej?

    Może pomyśl o obligacjach ??

    Ale przy obligacjach koszta transakcyjne sa za duze dla tak krotkiego okresu
    inwestycyjnego.

  • 7. Data: 2004-12-20 18:34:57
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    > Może pomyśl o obligacjach ??
    >
    > Ale przy obligacjach koszta transakcyjne sa za duze dla tak krotkiego
    > okresu inwestycyjnego.

    fundusz obligacji ?

  • 8. Data: 2004-12-20 19:44:43
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>

    A ja Ci napisze, ze na 3-mce to zadne fundusze, zadne obligacje itp. Sa
    lokaty 3 miesieczne, oprocentowanie okolo 6-7% w skali roku. W mBank na Emax
    jest 5,3% i mozesz wyjac kiedy chcesz. Na tak krotki okres czy to bedzie
    5,3% czy 6,5% w skali roku nie ma wiekszego znaczenia. Liczy sie latwosc
    wplaty, lokaty i mozliwosci realizacji. Osobiscie przy takiej kwocie bym nie
    wchodzil w zadne papiery...

  • 9. Data: 2004-12-21 21:15:04
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Mojche Swartz" <n...@c...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >latwosc wplaty, lokaty i mozliwosci realizacji. Osobiscie przy takiej
    >kwocie bym nie wchodzil w zadne papiery...

    niby tak... ale 5,3 realnie na 3 m-ce da ci około >1% (po podatku)
    a na funduszach PD można było w ostatni kwartał zarobić i 2 razy tyle,
    co daje od 50 kafli dodatkowe 500 zł - nie do pogardzenia.
    Oczywiście nie jest to zysk pewny w przyszłosci.
    A łatwośc jest ta sama +-2 dni

  • 10. Data: 2004-12-21 21:43:51
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>

    "swiatowid" <s...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > co daje od 50 kafli dodatkowe 500 zł - nie do pogardzenia.
    > Oczywiście nie jest to zysk pewny w przyszłosci.

    Oczywiscie policzyles prowizje od zakupu funduszy?. Przewaznie 1-2% od
    wartosci zakupu...Poza tym lokowanie pieniedzy na tak krotko w fundusze to
    totalny bezsens...bo mozna nie zarobic, a wrecz stracic...