  • 1. Data: 2004-12-17 12:59:52
    Temat: NordeaVIP/LGnet promocja
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Oferta promocyjna Nordea VIP dla klientow bylego LGnet zostaje przedluzona
    do 31.03.05 (darmowe prowadzenie i przelewy). Na pewno ta wiadomosc
    niektorych zainteresuje.

    D.

  • 2. Data: 2004-12-17 13:01:57
    Temat: Re: NordeaVIP/LGnet promocja
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Dave wrote:
    > Oferta promocyjna Nordea VIP dla klientow bylego LGnet zostaje
    > przedluzona do 31.03.05 (darmowe prowadzenie i przelewy). Na pewno ta
    > wiadomosc niektorych zainteresuje.

    Dzięki za info :-) Czyżby to miała być wieczna promocja?

  • 3. Data: 2004-12-17 18:06:32
    Od: andy_k <a...@a...org>

    http://www.agd.and.pl/agd/prumel/pe3600.htmOn Fri, 17 Dec 2004 13:59:52 +0100,
    "Dave" <d...@o...pl> wrote:

    >Oferta promocyjna Nordea VIP dla klientow bylego LGnet zostaje przedluzona
    >do 31.03.05 (darmowe prowadzenie i przelewy). Na pewno ta wiadomosc
    >niektorych zainteresuje.

    A gdzie mozna o tym poczytac, bo na stronach Nordei trudno znalezc te
    informacje.
    Kiedy po raz pierwszy wprowadzono te promocje?

  • 4. Data: 2004-12-20 12:11:24
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisal w wiadomosci
    bc.lublin.pl...
> [...]
    > informacje.
    > Kiedy po raz pierwszy wprowadzono te promocje?

    wprowadzono przy przejeciu LGnet dla wybranych klientow. Od tego czasu
    przedluzaja ja co jakis czas. Poniewaz to promocja wiec pewnie kiedys sie
    skonczy.

    D.

  • 5. Data: 2004-12-20 12:12:32
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisal w wiadomosci >
    > A gdzie mozna o tym poczytac, bo na stronach Nordei trudno znalezc te
    > informacje.

    to jest oferta tylko dla zamknietego grona klientow. Ja o tym czytam
    wylacznie w poczcie wewnetrznej i serwisie sms.

    D.

  • 6. Data: 2004-12-20 18:38:23
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 20 Dec 2004 13:12:32 +0100, "Dave" <d...@o...pl> wrote:

    >to jest oferta tylko dla zamknietego grona klientow. Ja o tym czytam
    >wylacznie w poczcie wewnetrznej i serwisie sms.

    Tego w pierwszym poscie nie pisales, wygladalo jakby dotyczylo wszystkich
    bylych klientow lgnet. A czy wiadomo jakie *konkretnie* warunki spelniali Ci
    wybrani, ze zostali wybranymi?

  • 7. Data: 2004-12-20 19:46:12
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    > bylych klientow lgnet. A czy wiadomo jakie *konkretnie* warunki spelniali

    spelnili tylko 1 warunek - nie uciekli z tego badziewia (przynajmniej w
    porownianiu do lg) tylko zostali w tym owym bnku do dzisiaj

  • 8. Data: 2004-12-20 19:53:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > spelnili tylko 1 warunek - nie uciekli z tego badziewia (przynajmniej
    > w porownianiu do lg) tylko zostali w tym owym bnku do dzisiaj

    Nie wiesz-nie pisz.

  • 9. Data: 2004-12-20 21:22:54
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 20 Dec 2004 20:53:02 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Nie wiesz-nie pisz.

    No a z kolei jesli Ty wiesz to napisz, prosze.

  • 10. Data: 2004-12-21 09:27:19
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisal w wiadomosci
    bc.lublin.pl...

> [...]
    > bylych klientow lgnet. A czy wiadomo jakie *konkretnie* warunki spelniali

    napisalem w pierwszym poscie - dla klientow Nordea VIP. Zeby dostac oferte
    Nordea VIP a nie zwyklego konta trzeba bylo pewnie spelnic warunki w stylu
    wysokosc wkladow, obroty itp. w LGnet. Poniewaz wowczas LGnet oferowal
    najlepsze oprocentowanie na rynku na Netkombo ja tam mialem wiekszosc swoich
    oszczednosci wiec nie stanowilo to problemu aby zostac VIPem.

    D.