  • 11. Data: 2002-01-29 16:48:12
    Temat: Re: Wywiad Lukasa
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > ps. czyżbym zaczšł znajomoœć z Lukasem od reklamacji? :-))

    nie.

    to byla wizyta za darmo - pan przyszedl sie przedstawic ;).
    Taka "standartowa" procedura Lukasa - karta jest niedroga i generalnie
    atrakcyjna. Zeby taka pozostala, Lukas musi minimalizowac straty zwiazane
    z wyludzeniami dokonanymi przy pomocy kart - zebysmy wszyscy nie musili sie
    skladac na oszustow przy pomocy wiekszych oplat ;)...
    Nie ma sie co stresowac, choc trudno uznac to za mile - juz na dzien dobry
    brak zaufania. No, ale tu nie o zaufanie chodzi tylko o piniondze...

    pozdrawiam

    romek

  • 12. Data: 2002-01-29 17:48:49
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie ma sie co stresowac, choc trudno uznac to za mile - juz na dzien dobry
    > brak zaufania. No, ale tu nie o zaufanie chodzi tylko o piniondze...

    Nie chcę nic mówić, ale znam wiarygodniejsze i bardziej "user friendly" metody
    weryfikowania uczciwości swoich potencjalnych klientów.
    Mój werdykt: medal z ziemniaka dla LukasBanku :( .

    Pozdrawiam

    Soren

  • 13. Data: 2002-01-29 20:54:53
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Kamil Paszkiewicz zapodaje:

    > A na zaświadczeniu o zatrudnieniu jest napisane drobnym druczkiem, że
    > bank zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych bezpośrednio u
    > pracodawcy. Widziałem takie coś na co najmniej kilku drukach. I pewnie
    > dlatego różne instytucje wydają swoje "gotowce", a nie chcą pięknych
    > wyliczeń systemów kadrowo-płacowych naszych pracodawców :-).

    Lucas wymaga na wlasnym papierku?

    simon

    --
    szymon jankowski

  • 14. Data: 2002-01-29 21:19:58
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Ja dostarczyłem swój "zakładowy druczek".

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 15. Data: 2002-01-29 23:42:43
    Od: <p...@p...onet.pl>

    NIE WIEM CZEGO CIEBIE I INNYCH TAK TO DZIWI, TO JEDNA Z METOD STOSOWANYCH PRZEZ
    WIĘKSZOŚĆ BANKÓW.
    A NIBY JAK BANK MA SPRAWDZIĆ CZY TY FAKTYCZNIE PRACUJESZ W ZAKŁADZIE X, ALBO
    SIĘ TAM DZWONI, WYSYŁA PISMO, FAX...
    A JAK SPRAWDZIC ADRES ZAMIESZKANIA, CZY TO NP. NIE JEST MELINA???

    WIĘKSZOŚĆ BANKÓW WYSYŁA SWOICH INSPEKTORÓW.

    TO JEDYNIE DOBRZE ŚWIADCZY O LUKASIE I JEGO DOKŁADNOŚCI.

    JEŻELI PRACUJESZ TAM GDZIE JEST TO PODANE NA ZAŚWIADCZENIU I MIESZKASZ NA
    ADRESIE PODANYM W DOWODZIE TO CZEGO SIE BOISZ???

    CZEŚĆ

  • 16. Data: 2002-01-30 00:35:30
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    >.... TO CZEGO SIE BOISZ???

    A bo tak na niego krzyczysz

    Sark

  • 17. Data: 2002-01-30 07:28:47
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Wow!

    Odnoszę wrażenie, że wykrzyczałeś się już na cały tydzień.

    Ale do rzeczy - Gdybyś uważnie przeczytał mój pierwszy post,
    zauważyłbyś, że nie dziwi mnie postępowanie banku w kwestii weryfikacji
    klientów. Ale mam żal, że nie zostałem o czymś takim (o takich ew.
    czynnościach) wprost poinformowany i nie chodzi tu o żaden strach.
    ps. widziałeś kiedyś melinę z komputerem?

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 18. Data: 2002-01-30 07:36:54
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Sław" <k...@i...pl> wrote in message news:3c571236@news.vogel.pl...
    > Ja dostarczyłem swój "zakładowy druczek".

    Może zależy do czego. Do debetu w koncie dali mi firmowy.
    A do VC w ogóle nie chcieli (?)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 19. Data: 2002-01-30 08:44:28
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    a propos zaświadczenia.
    nie posiadam konta w Lukasie (bynajmniej jeszcze), a wystąpiłem o KK VC -
    odpowiednik w Citi czy BZ WBK, ...

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 20. Data: 2002-01-30 09:11:45
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > Nie chcę nic mówić, ale znam wiarygodniejsze i bardziej "user friendly"
    metody
    > weryfikowania uczciwości swoich potencjalnych klientów.

    np. opłacony rachunek telefoniczny (z pieprzątką!) z miejsca stałego
    zamieszkania :-)))

    > Mój werdykt: medal z ziemniaka dla LukasBanku :( .

    Mój: dla Pewnego Nielubianego Tutaj Banku

    Pete