  • 21. Data: 2002-01-30 09:13:19
    Temat: Re: Wywiad Lukasa
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Sław" <k...@i...pl> wrote in message
    news:3c57b273$1@news.vogel.pl...
    > a propos zaświadczenia.
    > nie posiadam konta w Lukasie (bynajmniej jeszcze), a wystąpiłem o KK VC -
    > odpowiednik w Citi czy BZ WBK, ...

    ... więc prawdopodobnie będziesz musiał przynieść zaświadczenie.
    Mnie badali tylko historię konta (podobnie w BZWBK) i ani tu, ani tam
    nie potrzebowałem żadnego papierka oprócz wniosku.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 22. Data: 2002-01-30 14:28:25
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Zaświadczenie jak pisałem w pierwszym liscie donioslem razem z wykonanymi
    kserokopiami :-))

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 23. Data: 2002-01-30 16:15:28
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Ale do rzeczy - Gdybyś uważnie przeczytał mój pierwszy post,
    > zauważyłbyś, że nie dziwi mnie postępowanie banku w kwestii weryfikacji
    > klientów. Ale mam żal, że nie zostałem o czymś takim (o takich ew.
    > czynnościach) wprost poinformowany i nie chodzi tu o żaden strach.

    a co to bylaby za weryfikacja, gdyby Ci powiedzilei, ze 29.01.2002 o godzinie
    17:24:03 przyjedzie biala Micra pan Jan K. - o tu jego zdjecie, - sprawdzic,
    czy mieszkasz i jak mieszkasz.
    naciagniecie tak "jawnie" sprawdzajacego klientow banku byloby
    dziecinnie proste.

    Taki sposob weryfikacji nie jest mily, ale nie jest tez jakis nieetyczny.
    Jest z pewnoscia sensowny / skuteczny.

    pozdrawiam

    romek

  • 24. Data: 2002-01-30 18:03:06
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    >Taki sposob weryfikacji nie jest mily, ale nie jest tez jakis nieetyczny.
    >Jest z pewnoscia sensowny / skuteczny.

    ... ale brak jest prawnych podstaw do takiego działania. Takie postępowanie
    mozna raczej prowadzić na zasadzie pracy operacyjnej (to chyba w policji), a
    nie oficjalnego "wywiadu". Poza tym, jeżeli mało im było dostarczonych
    przeze mnie zaświadczeń mogli sobie bezpośrednio sprawdzić u mojego
    pracodawcy, a nie u mnie w domu.
    Jeszcze raz powtarzam. Tu nie chodzi o mój strach przed bankiem, ale o samą
    zasadę i sposób weryfikacji - ot co!

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 25. Data: 2002-01-30 18:50:15
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Roman Kubik zapodaje:

    > Taki sposob weryfikacji nie jest mily, ale nie jest tez jakis
    > nieetyczny. Jest z pewnoscia sensowny / skuteczny.

    To ja proponuje jeszcze obejsc sasiadow z pytanie "czy wiadomo panu cos o
    przestepczej dzialalnosci takiego a takiego", pobrac odciski palcow, no i
    strzelic mala rewizyjke osobista z uzyciem gumowej rekawiczki.
    Mile to nie jest, ale nie jest tez nieetyczne. A jakie skuteczne!

    simon

    --
    szymon jankowski

  • 26. Data: 2002-01-30 19:39:25
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Żeby to spostrzec wystarczy być regularnym słuchaczem
    > "Powtórki z rozrywki" gdzie:
    > "Będąc młodą lekarką, przyszedł do mnie pacjent" :-)))
    > --
    No nieeee! Młoda Lekarka zmieniła klub? :-o
    Zdradziła "Zjednoczenie Satyryków Y Politykierów" (ZSYP) ???

  • 27. Data: 2002-01-30 21:34:05
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    > strzelic mala rewizyjke osobista z uzyciem gumowej rekawiczki.
    > Mile to nie jest, ale nie jest tez nieetyczne. A jakie skuteczne!

    to juz byloby nieetyczne.
    Lepper za same "niewinne" pytania trafil na lawe oskarzonych (i slusznie!)

    co innego chodzic po sasiadach i pytaniami cos sugerowac,
    co innego rewizyjki i gumowe rekawiczki
    a co innego przyjsc do samego zainteresowanego porozmawiac.

    jesli nie widzisz roznicy, to ja Ci jej nie unaocznie...
    EOT z mojej storny tak czy inaczej.

    pozdrawiam

    romek

  • 28. Data: 2002-01-31 12:17:52
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Wszystkim za swoje wypowiedzi - dziękuję!

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 29. Data: 2002-02-01 21:36:43
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Roman Kubik zapodaje:

> [...]
    > a co innego przyjsc do samego zainteresowanego porozmawiac.
    >
    > jesli nie widzisz roznicy, to ja Ci jej nie unaocznie...

    Nie, to ty nie widzisz roznicy. Miedzy wymieniona w regulaminie procedura
    o ktorej klient jest poinformowany a nachodzeniem czlowieka w domu bez
    zadnego uprzedzenia. Posunalem sie za daleko z rekawiczka? To moze
    obserwacja domu podejzanego przez bankowych wywiadowcow, dla pewnosci, czy
    naprawde tam mieszka. W porzadku? Jak daleko mozna sie posunac dla
    sprawdzenia klienta? Odpowiesz tak czy nie, problem w tym, ze oceniasz
    rzecz z pozycji "a moim zdaniem to w porzadku/nie w porzadku". Niewazne
    jest zdanie twoje, lukasowej kelnerki czy lukasowego prezesa. _Jedynym_
    kryterium oceny jest pytanie "czy to jest w regulaminie". Jesli nie ma, to
    ewentualnie "czy klient sie na to zgodzil". Bo jak nie, to spaduwa.

    simon

    --
    szymon jankowski