  • 1. Data: 2002-01-28 19:40:49
    Temat: Oprocentowanie nominalne a efektywne
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@p...onet.pl>

    Czym się różnią?

    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-28 19:44:26
    Temat: Re: Oprocentowanie nominalne a efektywne
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki"
    > Czym się różnią?

    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=9&search=nom
    inalne
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-28 19:55:42
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@p...onet.pl>

    >Jak przeliczyć oprocentowanie nominalne na >oprocentowania efektywne i
    odwrotnie?

    Mnie nie interesuje jak przeliczyć tylko, czym one się różnią.

    Bartek

  • 4. Data: 2002-01-28 20:01:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie nie interesuje jak przeliczyć tylko, czym one się różnią.

    Tym, ze sie inaczej liczy ;).
    Oprocentowanie efektywne uwzglednia kapitalizacje, a nominalne nie.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 5. Data: 2002-01-28 20:03:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki"
    > odwrotnie?
    >
    > Mnie nie interesuje jak przeliczyć tylko, czym one się różnią.

    przelicz nominalne na efektywne to zobaczysz czym sie rozni ;-)))))
    *** blad ***
    PS uwazaj - czasem wychodzi na to, ze niczym sie nie roznia

  • 6. Data: 2002-01-28 20:04:16
    Od: m...@p...onet.pl.usun

    >http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=9&search=no
    minalne
    >*** blad ***

    Dlaczego uważasz, że tam jest błąd?

  • 7. Data: 2002-01-28 20:05:39
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.>

    blad napisał(a):

    >http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=9&search=no
    minalne
    >*** blad ***

    Niedługo pojawi się jeszcze jedno oprocentowanie: belkoefektywne.

    --
    Andrzej Komisarski

  • 8. Data: 2002-01-28 20:53:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl.usun>
    > Dlaczego uważasz, że tam jest błąd?
    nie błąd tylko blad ;-))
    Jak bym sie podpisywał błąd to byście
    ze mnie zaraz zrobili wielbłąda ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-01-28 20:57:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Andrzej Komisarski"
    > Niedługo pojawi się jeszcze jedno oprocentowanie: belkoefektywne.

    ale powinno już w FAQ pojawić się oprocentowanie dyskontowe
    i jak je przeliczyć na efektywne, a z niego na "belkowe" (podzielic przez
    0,8)
    szczegóły w http://banki.hoga.pl/artykul.asp?nr=10
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-01-28 21:01:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > ale powinno już w FAQ pojawić się oprocentowanie dyskontowe
    > i jak je przeliczyć na efektywne, a z niego na "belkowe" (podzielic przez
> [...]

    A coz to za lenistwo ;P. Wystarczy dopisac pytanie do FAQ :). To i moze
    odpowiedz sie znajdzie ;).

    Maciej