  • Data: 2005-07-06 22:50:29
    Temat: Lukas chce mnie orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to trainer posłał(a) w świat wiadomość

    > nie śledziłem wątku zbyt sumiennie
    > (myślałem że chodziło o KK a tu się okazało, że nie)
    [streszczenie]
    W każdym banku, w którym wybierzesz 50 zł Visą Electron, mając na koncie na
    przykład 52,99 zł, więc nie starcza ci na pokrycie pełnej prowizji dla
    obcego bankomatu, od tej maleńkiej kwoty zostaną naliczone odsetki.

    W Lukasie natomiast, prócz odsetek, zostanie ci dowalone 30 zł kary.
    Z dodatkowych opłat (telefoniczne upomnienie), jeżeli szybko spłacisz 2 zł
    niedozwolonego debetu raczej zrezygnują (słowa pracownika banku).

    Lukas jest jedynym znanym mi bankiem, który uszczęśliwi klienta taką opłatą
    karną.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,