  • Data: 2005-07-06 23:28:02
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Konlin posłał(a) w świat wiadomość

    > 2) Podałeś zapis z TOiP który wg Ciebie występuje tylko w Lukasie. Dostałeś
    > przykład 4 innych banków, w tym 2 z cytatem, które mają taki sam zapis,
    > dotyczący tej samej sytuacji - ujemnego salda na rachunku. Nie ważne jak do
    > tego doszło, liczy się fakt. A czy jest to 1 zł, 0,01 zł czy 1000 zł nie ma
    > znaczenia, przekroczyłeś i już.

    Przytoczę, co sam napisałeś:
    Multi - str. 61 TOiP - "Przekroczenie dopuszczalnego salda debetowego -
    oprocentowanie nominalne dopuszczalnego salda debetowego +
    jednorazowa prowizja 3% pobierana miesięcznie od maks. kwoty
    całkowitego salda ujemnego (dopuszczalne + niedopuszczalne).

    Gdzie tu widzisz dodatkowe 30 zł karnej opłaty?

    > 3) Dla mnie EOT, jak do tej pory nie zrozumiałeś to i teraz nie zrozumiesz.
    Ojej, już kończysz?
    A myślałem, że mi wskażesz mnóstwo innych banków pobierających prócz 3%
    odsetek, jeszcze dodatkowe karne opłaty.
    Jestem zawiedziony - tam fajnie się zapowiadało...

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,