  • Data: 2005-07-06 23:35:07
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć
    Od: Konlin <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Jul 2005 01:28:02 +0200, na pl.biznes.banki, Janusz - Vahanara
    napisał(a):

    > A myślałem, że mi wskażesz mnóstwo innych banków pobierających prócz 3%
    > odsetek, jeszcze dodatkowe karne opłaty.

    OK, przyznaję się do błędu, w tym punkcie, czytałem jedno a myślałem o
    czymś innym. Mimo to Glenn i (chyba) Yayco podali Ci przykłady banków
    biorących taką opłatę. I oczywiście podtrzymuję punkt 1. swojego
    wczesniejszego posta czyli o absurdalności Twojego upierania się przy
    traktowaniu tego jako kruczka czy zagrywki.

    konlin