  • Data: 2005-07-06 23:07:07
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć
    Od: Konlin <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Jul 2005 00:53:27 +0200, na pl.biznes.banki, Janusz - Vahanara
    napisał(a):

    > Cały czas mowa o dodatkowej karze (30 zł, prócz odsetek) za choćby
    > jednozłotowy niedozwolony debet powstały przy wypłacie gotówki.

    1) Jest to jak byk, czarno na białym, przedstawione w TOiP dostępnej na
    stronie Lukasa. Na dodatek jest w górnej części strony napisane normalnym
    drukiem a nie, jak twierdzisz, maczkiem. Tyle że dla Ciebie jest to kruczek
    prawny czy zagrywka banku.

    2) Podałeś zapis z TOiP który wg Ciebie występuje tylko w Lukasie. Dostałeś
    przykład 4 innych banków, w tym 2 z cytatem, które mają taki sam zapis,
    dotyczący tej samej sytuacji - ujemnego salda na rachunku. Nie ważne jak do
    tego doszło, liczy się fakt. A czy jest to 1 zł, 0,01 zł czy 1000 zł nie ma
    znaczenia, przekroczyłeś i już.

    3) Dla mnie EOT, jak do tej pory nie zrozumiałeś to i teraz nie zrozumiesz.

    konlin