  • 1. Data: 2002-01-04 22:55:10
    Temat: Wybrałem już banki!
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    Cześć!

    Wchodząc na tą grupę, myślałem że to nic nie da. Ale jednak dało. Pozwoliło
    mi się zdecydować na nowy bank - starego mam już dość, w szczególności ma
    podstawie moich doświadczeń z jego obsługą (niedoinformowaną - nie jeden raz
    musiałem zapłacić za usługę, która wg informacji pracownika była bezpłatna -
    a to jedna z mniejszych rzeczy)

    Na podstawie tego, co widziałem na ich stronach WWW (banku, który wybrałem)
    mogę stwierdzić, że będę zapewne zadowolony. Ale nie wiem jak będzie w
    praktyce. Widziałem też głosy krytyki. Cóż. Zobaczymy. Jeżeli będą jakieś
    zgrzyty, na pewno się o tym dowiecie.

    Pozdro
    AR

    PS: Dla Ciekawych - BZ WBK

  • 2. Data: 2002-01-04 23:12:30
    Temat: Re: Wybrałem już banki!
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał w wiadomości

    > PS: Dla Ciekawych - BZ WBK

    O Jezu ;-).

    mz

  • 3. Data: 2002-01-04 23:32:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > O Jezu ;-).

    No nie jest tak źle, miejmy nadzieje że trafił to
    oddziału dawnego WBK a nie BZ :-))

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-05 07:45:01
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> (news:a15c4e$um$1@news.tpi.pl):
    > Wchodząc na tą grupę, myślałem że to nic nie da. Ale jednak dało.
    Pozwoliło
    > mi się zdecydować na nowy bank

    :-)

    > PS: Dla Ciekawych - BZ WBK

    :-0

  • 5. Data: 2002-01-05 07:45:45
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> (news:a15e56$311$1@news.onet.pl):
    > No nie jest tak źle, miejmy nadzieje że trafił to
    > oddziału dawnego WBK a nie BZ :-))

    Sark, ja wiem, że staję się nudny, ale ja jestem w dawnym WBK, no to jeśli w
    BZ jest gorzej, to tam chyba łamią kołem???

  • 6. Data: 2002-01-05 08:47:29
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > PS: Dla Ciekawych - BZ WBK

    a co Cie podkusilo????????!!!!!

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-01-05 08:50:18
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    >:-)

    >:-0

    No co? Pokazcie mi bank na ktory nikt nie narzeka...
    :-)

    Michal.

  • 8. Data: 2002-01-05 11:21:28
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > No co? Pokazcie mi bank na ktory nikt nie narzeka...
    > :-)

    Łukasz ma wyjątkowo mało krytycznych maili ;-)) Właśnie dlatego ostatnio
    zakładałem tam konto... więc wkrótce i ja będę mógł się wypowiadać ;-)))
    Na razie na dzień dobry nie akceptuje mi hasła dostępu do net`u które
    ustanowiłem sobie podczas aktywacji konta ;-(( Sic!

    Pzdr
    Marcin

  • 9. Data: 2002-01-05 14:42:46
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał w wiadomości

    > a co Cie podkusilo????????!!!!!

    1/ oddział (dawny WBK) mam 80 metrów od miejsca zamieszkania, a drugi 70
    metrów (też WBK) od miejsca, w którym spędzam większość czasu w dzień,

    2/ WBK ma niskie prowizje i będę mógł przelewać pieniądze do mBanku,

    3/ WBK ma kartę EC/MC rozliczaną przez EUR, a także Maestro, co oznacza
    mniejsze koszty transakcji zagranicznych (do krajów poza strefą Euro nie
    wyjeżdżam)

    4/ w obydwu oddziałach panie z obsługi są bardzo miłe i sprawiają wrażenie
    kompetentnych (nie to co w BPH: tam kiedyś chciałem dostać nowy tekst
    regulaminu, to powiedziano mi, że nie ma w nim nic ciekawego, więc po co mi
    jest potrzebny!!!)

    Pozdro
    AR

  • 10. Data: 2002-01-05 15:13:54
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    > No co? Pokazcie mi bank na ktory nikt nie narzeka...
    > :-)

    FORTIS w Belgii :))) kilku moich znajomych nie z polski i ma tam konta i
    bardzo sobie chwalą :))))))))))

    pozdr
    MS