  • 1. Data: 2002-01-04 21:25:11
    Temat: LG - kupa?
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Czy ja mam jakieś przywidzenia?
    Przelewy zlecone dziś po północy jeszcze nie dotarły do innego banku po 22
    godzinach i 3 sesjach eliksiru. To już trzeci lub czwarty raz. W mBanku
    przelew zlecony rano jest zaksiegowany w drugim banku wieczorem.
    Ponadto cos te % dziwnie powoli rosną..., terminy i sposób ich księgowania
    jest os
    Ktoś ma podobne zwidy?

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 2. Data: 2002-01-04 23:11:29
    Temat: Re: LG - kupa?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelew zlecony rano jest zaksiegowany w drugim banku wieczorem.
    > Ponadto cos te % dziwnie powoli rosną..., terminy i sposób ich księgowania

    Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, ja jednak potwierdzam, ze przelewy
    zlecone z netKonta dochodza mi istotnie pozniej niz takie same przelewy
    zlecane z mBanku czy z BGB (Inteligo), zacytuje Ci odpowiedz Banku:
    ELIXIR WYCHODZĄCY
    Dyspozycje złożone do godziny 11.30 wysyłane są na II sesję rozliczaną o
    godzine 13.30
    Dyspozycje złożone do godziny 13.30 wysyłane są na III sesję rozliczaną o
    godzine 16.00
    Dyspozycje złożone do godziny 21.00 wysyłane są na I sesję rozliczaną nastę
    pnego dnia roboczego
    o godzine 09.30
    Dyspozycje złożone po godzie 21.00 wysyłane są na II sesję rozliczaną
    następnego dnia roboczego
    o godzine 13.30
    ELIXIR PRZYCHODZĄCY
    Zlecenia rozksięgowywane są około godziny 11.00, 15.00, 17.30

    Dodatkowo ostatnio LG Petro odmowilo mi przyznania nKredytu (czyli ich linii
    kredytowej w netKoncie) z powodu faktu, iz prowadze dzialalnosc gospodarcza.
    Jest to zgodne z regulaminem tego produktu, ale przyznacie, ze powod ten
    jest dosc spektakularny. De facto wiec nie mam szans na posiadanie
    overdraftu do netKonta, troche to smieszne bo na przyklad kredytowa VC BZWBK
    dostalem bez problemu, linie kredytowa w PKO BP tez.

    Niestety wysokie oprocentowanie to nie wszystko, szkoda bo planowalem ten
    rachunek jako moje glowne konto osobiste, jednak po historii z nKredytem
    niestety nie moze to wchodzic w rachube i przyjdzie mi albo otworzyc
    marmurowe LG, albo isc do mBanku (sa tam juz te linie kredytowe) albo sie
    przeprosic z PKO BP :).

    mz