  • 11. Data: 2002-01-05 15:25:47
    Temat: Re: Wybrałem już banki!
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał
    w wiadomości news:a173c0$ls5$1@news.tpi.pl...

    > 2/ WBK ma niskie prowizje i będę mógł przelewać
    pieniądze do mBanku,

    Uważaj tylko na tzw. "tani elixir" - leżakuje
    minimum 24 h nim wyjdzie a przy więszych kwotach
    leszy jest normalny elixir bo opłatę zrekompensuje
    % w mBanku

    Sark

  • 12. Data: 2002-01-05 17:03:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > 1/ oddział (dawny WBK) mam 80 metrów od miejsca zamieszkania, a drugi 70
    > metrów (też WBK) od miejsca, w którym spędzam większość czasu w dzień,

    a jak z kolejkami? blisko nie znaczy szybko obsłuzony :-)))

    > 2/ WBK ma niskie prowizje i będę mógł przelewać pieniądze do mBanku,

    pod tym wzgledem istnieja tansze konta - np CitiOne - przelewy i reszta za
    free

    > 3/ WBK ma kartę EC/MC rozliczaną przez EUR, a także Maestro, co oznacza
    > mniejsze koszty transakcji zagranicznych (do krajów poza strefą Euro nie
    > wyjeżdżam)

    nie [WBK] dylko dawne [BZ} ma EC/MC - Maestro - jak powyzej

    > 4/ w obydwu oddziałach panie z obsługi są bardzo miłe i sprawiają wrażenie
    > kompetentnych (nie to co w BPH: tam kiedyś chciałem dostać nowy tekst
    > regulaminu, to powiedziano mi, że nie ma w nim nic ciekawego, więc po co
    mi
    > jest potrzebny!!!)

    no wlasnie mile a czy kompetentne? powino byc cos na zasadzie dema :-) a
    moze lepiej srawdzic i pojsc sie wypytac jak z ta kompetencja :-)

    > Pozdro

    tez pozdrawiam

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-01-05 17:17:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jak z kolejkami? blisko nie znaczy szybko
    obsłuzony :-)))

    Pewnie będzie korzystał z dostepu internetowego a
    może ..... bedzie robił użytek ze skrzyneczek na
    sali :-)) .... ostanio pracują na podniesieniem
    ich funkcjonalności i .... dostępności

    Sark

  • 14. Data: 2002-01-05 17:22:23
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > a jak z kolejkami? blisko nie znaczy szybko obsłuzony :-)))

    W tym koło domu praktycznie nie ma kolejek. Więc to jest duży plus.

    > pod tym wzgledem istnieja tansze konta - np CitiOne - przelewy i reszta za
    > free

    Tak, tylko żeby założyć CitiOne trzeba albo płacić 40 PLN miesięcznie albo
    miec co najmniej 15 000 PLN na koncie. Ani pierwsze sie nie opłaca (bo w BZ
    WBK płacę 3 PLN miesięcznie) ani drugie (bo Citi oprocentowanie lokat jest w
    granicach 7 % a w mBanku ROR ma 10 %)

    > nie [WBK] dylko dawne [BZ} ma EC/MC - Maestro - jak powyzej

    Masz rację. Niestey bo EC/MC będę musiał się pofatygować do innego oddziału.
    Jak mi powiedziano w WBK - w jednym mogę złożyć wniosek o otwarcie konta, a
    w drugim o wydanie EC/MC. Sprawdzę to w poniedziałek udając się do trzeciego
    oddziału.

    > no wlasnie mile a czy kompetentne? powino byc cos na zasadzie dema :-) a
    > moze lepiej srawdzic i pojsc sie wypytac jak z ta kompetencja :-)

    Skonfrontuję to w poniedziałek. Jak na razie w oddziale koło domu panie
    odpowiedziały mi na wszystkie pytania.

    Pozdro
    AR

  • 15. Data: 2002-01-05 21:10:23
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie będzie korzystał z dostepu internetowego a
    > może ..... bedzie robił użytek ze skrzyneczek na
    > sali :-)) .... ostanio pracują na podniesieniem
> [...]

    tak - stawiaja je w bardziej widocznych miejscach :-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-01-07 08:22:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 4 Jan 2002 23:55:10 +0100, w <a15c4e$um$1@news.tpi.pl>, "AR"
    <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał(-a):

    > PS: Dla Ciekawych - BZ WBK

    Heh, ja chyba nigdy nie zrozumiem osób wybierających ten bank :)).

  • 17. Data: 2002-01-07 08:24:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 5 Jan 2002 15:42:46 +0100, w <a173c0$ls5$1@news.tpi.pl>, "AR"
    <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał(-a):

    > 2/ WBK ma niskie prowizje i będę mógł przelewać pieni?dze do mBanku,

    WBK ma jedne z najwyższych prowizji, o ile nie najwyższe.

    > 4/ w obydwu oddziałach panie z obsługi s? bardzo miłe i sprawiaj? wrażenie
    > kompetentnych

    "Sprawiają" :))

  • 18. Data: 2002-01-07 16:06:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    > No co? Pokazcie mi bank na ktory nikt nie narzeka...
    > :-)

    Bank Spółdzielczy w Jeleśni? ;-)

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-01-07 16:47:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Heh, ja chyba nigdy nie zrozumiem osób wybierających ten bank :)).

    qrcze ja tez sie pienie jak tam musze sie pojawic - juz prawie wyprowadzilem
    mame od nich :-) no ale zobaczymy co odpowie Michal o ich chargowej EC/MC -
    choc wyjatkowonie mam ochoty jej brac - zle doswiadczenia z reklamacjami.

    --
    JaKi