  • 1. Data: 2002-01-04 22:16:15
    Temat: BZWBK: ,,Wesoła'' opowiastka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    mam konto firmowe w BZWBK. 28. wygenerowali mi wyciąg. Śliczny, ładny
    jak co miesiąc... Dzisiaj dostałem kolejny wyciąg datowany na
    31.grudnia. A na nim wesołe pozycje:

    Odsteki + 1,17zł
    Opłata za wyciąg - 1 zł

    Boskie, prawda?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-04 23:18:42
    Temat: Re: BZWBK: ,,Wesoła'' opowiastka
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    > Odsteki + 1,17zł

    az tyle - widac malo tam masz :)

    > Opłata za wyciąg - 1 zł

    a co na to tabela oplat i prowizji ?

    > Boskie, prawda?

    no moze tak inteligo ? dostaniesz 50zl jak sie psotarasz i bedzie:

    odsetki ~1.50
    oplata za wyciag (email) 0zl :)

    1.4 do przodu !

  • 3. Data: 2002-01-04 23:42:22
    Od: Jarek Piórkowski <J...@p...fm>

    Pewnego pięknego dnia, ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>
    wyklawiaturzył:

    >no moze tak inteligo ? dostaniesz 50zl jak sie psotarasz i bedzie:

    Bip. Błędna odpowiedź.
    Haczyk (kotwica?) polegał na tym, że dostał dwa wyciągi w odstępie
    trzech dni i już mu się złotówka naliczyła.

    A o Inteligo to on wie dłużej niż ty, jak sadzę...

    --
    Pozdrowionka,
    Jarek Piórkowski

  • 4. Data: 2002-01-05 07:47:51
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    (news:p9ac3u4qknke80mpgro34om57cj4absdb2@4ax.com):
    > Odsteki + 1,17zł
    > Opłata za wyciąg - 1 zł

    Ty się ciesz, że w ogóle zamówiłeś ten wyciąg.
    Mi z nastatniem każdego nowego roku zawsze zaczynają generować wyciągi z
    każdej operacji, każdy oczywiście za opłatą. W tym roku jeszcze nie było,
    ale wysyłka trwa ok. 10 dni.

  • 5. Data: 2002-01-05 15:44:06
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Piórkowski" <J...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Bip. Błędna odpowiedź.
    > Haczyk (kotwica?) polegał na tym, że dostał dwa wyciągi w odstępie
    > trzech dni i już mu się złotówka naliczyła.

    e to byla zasadzka

  • 6. Data: 2002-01-05 21:48:09
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ale wysyłka trwa ok. 10 dni.

    ...od czasu, aż centrala BZWBK podjęła decyję o centralizacji wysyłki
    wyciągów. ;-)))

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 7. Data: 2002-01-06 13:15:50
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

    Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

    > ...od czasu, aż centrala BZWBK podjęła decyję o centralizacji wysyłki
    > wyciągów. ;-)))

    Przedtem trwalo niewiele krocej. Zamienil stryjek...

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-01-07 09:38:46
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:p...@4...com..
    .
> [...]
    >
    > mam konto firmowe w BZWBK. 28. wygenerowali mi wyciąg. Śliczny, ładny
    > jak co miesiąc... Dzisiaj dostałem kolejny wyciąg datowany na

    Za odbior w oddziale zaplacisz drozej.

    Karol

  • 9. Data: 2002-01-07 09:40:36
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    >
    > mam konto firmowe w BZWBK. 28. wygenerowali mi wyciąg. Śliczny, ładny
    > jak co miesiąc... Dzisiaj dostałem kolejny wyciąg datowany na

    To jest wlasnie efekt monitoringu grup.
    Naczytali sie jak PJO proponuje SLU podnoszenie prowizji, zeby pozbyc sie
    kolejek w banku i masz juz efekty :-))

    Karol

  • 10. Data: 2002-01-08 21:10:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 10:40:36 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >To jest wlasnie efekt monitoringu grup.
    >Naczytali sie jak PJO proponuje SLU podnoszenie prowizji, zeby pozbyc sie
    >kolejek w banku i masz juz efekty :-))

    Nie chodzi o opłatę za wyciąg, ale o sensowność wysyłania drugiego
    wyciągu za dwa dni i pobierania za niego opłatę w takiej wysokości.

    A jak za chwilę uznają, że mi będą wysyłać wyciąg codziennie? Nie! Już
    rozpocząłem przenosiny do Inteligo. Co prawda tam mnie nie chcą i
    bronią się rękami i nogami, ale ja się nie dam :-)