  • 1. Data: 2002-01-04 23:24:58
    Temat: i-banking - ja to mam problemy :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie koncze cholerstwo zwane II rozdzialem pracy (ale od tego sie
    zabralem) o bankowosci internetowej.
    W sumie jest juz cos napisane, teraz trzeba przeczytac, poprawic, przypisy
    ladnie zrobic, no i cudowna rzecz - tabelki, wykresiki.
    No ladnie w excelu sobie to robie :)

    A tu mnie taki kwiatek spotkal.
    Patrze, a tu w gazecie Bank 3/2001 artykul ALFREDA JANCA i GRZEGORZA
    KOTLIŃSKIEGO (swoja droga niezli fachowcy - AE Poznan).
    Mysle sobie, to nie bede za duzo zmienial, tylko czolowke bankow
    internetowych (europejskich) od nich z wykresu wezme. Pojawil sie pierwsyz
    problem - zadnych liczb tylko slupki - ale od czego jest linijka, liczenie
    milimetrow, mnozenie przez skale i dzielenie co by wyszlo.
    Zawziecie juz koncze, ale cos mnie tknelo... Skoro Solo ma 1,2 uzytkownikow
    (wziete z ich skandynawskiej strony bo to lider), to jakim cudem krolewski
    bank szkocji moze miec tych uzytkownikow... cos kolo 40 tysiecy :))) Mowie -
    zaaaraz toz nasz mBank dopiero co oglosil 175 tysiakow - tak sie to
    zmienia???? ;)
    No i - zmienia sie - tabelka owszem jest niby w art z marca zeszlego roku,
    ale dane pochodza z... marca 2000 :(

    Ot i znowu potwierdza sie moje zdanie - ze rzeczy to moze o bankowosci
    internetowej duzo jest, ale z ich aktualnoscia... Cholera zanim skoncze to
    pol bedzie nieaktualne ;)))
    Szkoda tylko, ze ci co sie cos znaja na tym i-bankingu siedzi w bankach, a
    ci co nie siedza - mysla, ze sa wielkie Guru :(((( Ble

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 2. Data: 2002-01-04 23:34:50
    Temat: Re: i-banking - ja to mam problemy :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    aaa wlasnie a RBoS ma:

    it has 10.8 million branch-based Royal Bank and NatWest personal customers
    and 1 million internet banking customers, and is number two in retail
    banking.

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info