  • 1. Data: 2012-09-25 19:45:05
    Temat: Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
    Od: j...@o...pl

    Panie Panowie. Myślałem że mnie nigdy to nie spotka.... a jednak.

    Dzisiaj próbowałem wpłacić pieniądze na konto w Alior Sync - oczywiście opcja
    wpłatomat Euronet.

    W Centrum handlowym M1 w Cseladzi w bankomacie Euronetu dokonałem wypłaty kwoty 2000
    zł z konta w Eurobanku (mam oczywiście potwierdzenie 12.09.25 18:33 nr XXXX kwota
    2.000,00) i w "maszynie" obok kilka sekund później dokonywałem wpłaty. Niestety po
    włożeniu banknotów wpłatomat zablokował się i zakomunikował że doszło do zablokowania
    gotówki po czym oddał kartę i pozostał stanie zablokowanym.

    Oczywiście niebieski ekran - komunikat że wpłatomat nieczynny w dwóch językach. Opcja
    REKLAMACJA złożona telefonicznie i czas oczekiwania 15 dni roboczych. Żadnej
    możliwości poinformowania firmy obsługującej by umówić się na przeliczenie gotówki
    (kwestia bezpieczeństwa ponoć), żadnej możliwości uzyskania informacji kiedy
    wspomniany wpłatomat zostanie sprawdzony i kiedy zostaną zwrócone pieniądze.

    JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem? Czy można reklamować to również w
    banku?

    POMOCY

    JB

  • 2. Data: 2012-09-25 22:57:37
    Temat: Re: Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 10:45:05 -0700, johnnybravo napisał(a):

    > Panie Panowie. Myślałem że mnie nigdy to nie spotka.... a jednak.
    >
    > Dzisiaj próbowałem wpłacić pieniądze na konto w Alior Sync - oczywiście
    > opcja wpłatomat Euronet.

    Skoro złożyłeś reklamację to musisz czekać. Wydaje mi się, że pieniądze
    powinny trafić na Twoje konto tylko z opóźnieniem.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-09-26 01:34:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <j...@o...pl> 5...@g...co

    : JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem?

    Wiele osób.

    : Czy można reklamować to również w banku?

    IMO trzeba! SyneC odbiera reklamacje netem bezproblemwo.
    IMO najpierw należało zwrócić się do SynCa, a dopiero
    później napisać na grupie, aby stracić jak najmniej czasu.

    IMO SyneC nie może odmówić udzielenia pomocy -- toż jesteś jego **Klientem**.

    : POMOCY

    ZTCW nie było wypadku zagrabienia mienia ,,na zawsze'',
    zatem IMO możesz spokojnie oczekiwać zwrotu szmalu choć
    jak to mówią -- czas to pieniądz, a i nerwów sporo możesz
    stracić... Zapewne Twoje poczynania bacznie rejestrowała
    jakaś kamerka, która obiektywnie (niemal dosłownie) wykaże,
    iż wszystko, co wyjąłeś z czeluści EB, włożyłeś do dziury
    EN... A ile pobrałeś z EB -- widać na kwicie z EB...

    -=-

    Mnie przed wielu laty (może przed 15) bankomat PeKaO zjadł 50 złotych.

    [była to kara Boża -- spaliłem sodowy palnik kosztujący 50 złotych;
    bank milczał i milczał, ale gdy tylko zapłaciłem za ów palnik -- bank
    natychmiast zadzwonił do mnie i poinformowałA mnie o tym, że ów szmal
    wrócił na moje konto; palnik spaliłem głupio -- nie było wątpliwości
    co do tego, że ulicznica zwana sodówką, tak podłączona, spali się...]

    -=-

    Zwykle ludzie zabezpieczają się prze takimi sytuacjami tak,
    iż wkładają makulaturę porcjami, nie zaś w jednym kawałku.
    No -- ale (jak to mawiają) mądry Polak po szkodzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-09-26 06:55:09
    Od: JB <j...@o...pl>

    Reklamacja złozona zazraz po incydencie w Euronet.
    Złożona również w Alior Sync - nie twierdzą że przyspieszy "ale lepiej
    spróbować" moim zdaniem.

    Pozostaje czekać ...

    JB

  • 5. Data: 2012-09-26 09:28:12
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 25 Sep 2012 10:45:05 -0700 (PDT), j...@o...pl napisał(a):

    > JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem? Czy można reklamować to również w
    banku?

    Ja. W tym samym miejscu :)
    Oddali po ok 2 tyg.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2012-09-26 11:23:56
    Od: j...@o...pl

    > Ja. W tym samym miejscu :)
    >
    > Oddali po ok 2 tyg.

    Złożyłeś reklamację tylko w Euronet czy zgłaszałeś sprawę też w banku?

  • 7. Data: 2012-09-26 12:36:15
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 26 Sep 2012 02:23:56 -0700 (PDT), j...@o...pl napisał(a):

    > Złożyłeś reklamację tylko w Euronet czy zgłaszałeś sprawę też w banku?

    Wtedy to był chyba wpłatomat dedykowany dla mbanku.
    Złożyłem reklamację przez mlinię, oddzwonili potem że będą rozpatrywać,
    potem mail że rozpatrzyli i kasa na koncie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2012-10-02 10:26:53
    Od: j...@o...pl

    Tydzień mija - rezultat:
    - reklamacja Euronet - "już" przydzielona osoba do rozpatrzenia reklamacji
    - reklamacja Sync - żadnej odpowiedzi w systemie .

    No siąść i płakać.

  • 9. Data: 2012-10-05 18:56:05
    Od: j...@o...pl

    cd...

    Otrzymałem zwrot "zabranych" przez maszynę pieniędzy - CUDOWNIE zwrócono 1950 pln!!!!

    Nikt nie zadzwonił nawet z Euronetu z ta wspaniałą wiadomością.
    Dzisiaj po kontakcie z mojej strony okazało się że o różnicę to ja mogę sobie
    reklamację złożyć ale w .. MOIM BANKU.

    Sprostowanie - automat nie ukradł pieniędzy, zawiesił się, po prostu maszyna,
    okradziony zostałem o 50 pln przez EURONET!!!!!!!!!!!

    PS - reklamacja w SYNCu 30 dni ROBOCZYCH (złożona)

  • 10. Data: 2012-10-06 09:11:37
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    To co nie przeszło przez skaner i liczarke pewnie technik ukradł. Kto mu
    teraz coś udowodni?

    Miumiu