    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
    Date: Wed, 26 Sep 2012 01:34:39 +0200

    <j...@o...pl> 5...@g...co

    : JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem?

    Wiele osób.

    : Czy można reklamować to również w banku?

    IMO trzeba! SyneC odbiera reklamacje netem bezproblemwo.
    IMO najpierw należało zwrócić się do SynCa, a dopiero
    później napisać na grupie, aby stracić jak najmniej czasu.

    IMO SyneC nie może odmówić udzielenia pomocy -- toż jesteś jego **Klientem**.

    : POMOCY

    ZTCW nie było wypadku zagrabienia mienia ,,na zawsze'',
    zatem IMO możesz spokojnie oczekiwać zwrotu szmalu choć
    jak to mówią -- czas to pieniądz, a i nerwów sporo możesz
    stracić... Zapewne Twoje poczynania bacznie rejestrowała
    jakaś kamerka, która obiektywnie (niemal dosłownie) wykaże,
    iż wszystko, co wyjąłeś z czeluści EB, włożyłeś do dziury
    EN... A ile pobrałeś z EB -- widać na kwicie z EB...

    -=-

    Mnie przed wielu laty (może przed 15) bankomat PeKaO zjadł 50 złotych.

    [była to kara Boża -- spaliłem sodowy palnik kosztujący 50 złotych;
    bank milczał i milczał, ale gdy tylko zapłaciłem za ów palnik -- bank
    natychmiast zadzwonił do mnie i poinformowałA mnie o tym, że ów szmal
    wrócił na moje konto; palnik spaliłem głupio -- nie było wątpliwości
    co do tego, że ulicznica zwana sodówką, tak podłączona, spali się...]

    -=-

    Zwykle ludzie zabezpieczają się prze takimi sytuacjami tak,
    iż wkładają makulaturę porcjami, nie zaś w jednym kawałku.
    No -- ale (jak to mawiają) mądry Polak po szkodzie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'