  • 21. Data: 2012-10-12 00:14:36
    Temat: Re: Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Ależ chcą. Tyle że wykazanie że klientowi jednak trzeba zapłacić te
    > 50 zł to dość kontrowersyjna korzyść.
    > Kontrowersyjna nie oznacza braku, oszukanie klienta to strata (klient
    > będzie nas omijał z daleka, a może jeszcze w jakiej grupie opisze),
    > a niewykrycie ew. złodzieja to druga strata.

    Raczej zwykły człowiek (nie jakiś prestidigitator) nie potrafi ukryć
    tych 5 dych. Wyjął ileś (wiadomo, ile) i widać, że wszystko włożył...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-10-12 00:37:56
    Temat: Re: WpĹ?atomat Euronetu "ukradĹ?" 2000 pln - M1 CzeladĹş
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    Raczej zwykły człowiek (nie jakiś prestidigitator) nie potrafi ukryć
    tych 5 dych. Wyjął ileś (wiadomo, ile) i widać, że wszystko włożył...

    -=-

    Moglibyśmy zaproponować obejrzenie tego zapisu i orzec grupowo,
    po czym ewentualnie (gdybyśmy orzekli rację wątkotwórcy) wezwać
    ,,bankomat'' ;) do oddania 5 dych. W razie odmowy -- moglibyśmy
    na jakiś czas jakoś nadgryzać ,,ów bankomat''. Takoż w wypadku
    niepokazania nam wiadomego nagrania. :)

    -=-

    W Białymstoku otworzono nową operofilharmonię -- budowaną także
    za pieniądze zrabowane mnie. Już byłem w tym miejscu. I nawet
    wysłuchałem koncertu. ;) Byłem obok tego budynku i wysłuchałem
    przypadkowego koncertu z netu. :) I raczej tylko na tyle owa
    opera może liczyć z mojej strony, jeśli nie liczyć codziennych
    moich modlitw o zawalenie się tegoż budynku na głowy tych,
    którzy zrabowali oraz tych, którzy popierają rabusiów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-10-23 17:36:53
    Od: j...@o...pl

    > Czyli jednym słowem mogę uznać 50 PLN za "niebyłe" lub za prowizje od zacięcia
    wpłatomatu.... ?

    Panie Panowie
    tak chyba właśnie będzie - UWAGA - Alior ma odpowiedź w systemie już od dwóch tygodni
    i nikt nie pofatygował się żeby mi odpowiedzieć na REKLAMACJĘ.

    banda banda - nie chce używać ostrzejszych słów.

    Niestety - "ktoś" nie oddzwonił do Pana, dobrze że Pan dzwoni!!!!!!!!!!

    Złożyłem odwołanie od reklamacji - telefonicznie. Ciekawe czy będą pamiętać by
    oddzwonić.

    ps - zna koś namiar na jakąś kompetentną osobę w tym bandaBanku - rzecznik prasowy,
    ktoś kto udziela się na forach etc?