  • 1. Data: 2012-09-24 20:40:50
    Temat: Lokata rekomendacyjna w sync 7.5 czy 6%?
    Od: neterr <s...@g...com>

    Witam!

    Uwaga na lokatę rekomendacyjną - Alior Sync nie przewiduje poinformowania
    rekomendującego i rekomendowanego, że ich lokaty są oprocentowane na 7.5% - dowiesz
    się o tym po 4 miesiącach przy końcu lokaty. Jeżeli bank potraktuje obie lokaty jako
    standardowe 6% to nie jesteś w stanie w żaden sposób im udowodnić, że wpisałeś do
    formularza cyfry rachunku rekomendującego - na żadnym oficjalnym dokumencie ich nie
    ma :(

  • 2. Data: 2012-09-25 11:56:07
    Temat: Re: Lokata rekomendacyjna w sync 7.5 czy 6%?
    Od: Marek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-09-24 20:40, neterr pisze:
> [...]
    żaden sposób im udowodnić,
    że wpisałeś do formularza cyfry rachunku rekomendującego - na żadnym

    Też zwróciłem na to uwagę, i myślę, że powinniśmy do nich dzwonić, pisać
    i żądać informacji czy "kojarzenie" lokat zadziałało. Jeżeli
    będziemy gremialnie się takiej informacji domagać i w przypadku odmowy
    jej uzyskania informować bank o przekazaniu sprawy do KNF to może nas
    nie "wydymają"

    --
    Marek

  • 3. Data: 2012-09-25 19:46:08
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-25 11:56, Marek pisze:
> [...]
    > będziemy gremialnie się takiej informacji domagać i w przypadku odmowy
    > jej uzyskania informować bank o przekazaniu sprawy do KNF to może nas

    Przed chwilą przepytałem 5 bankierów na czacie. Wszyscy potwierdzają
    brak możliwości sprawdzenia. Któryś nawet napomknął że klienci na to
    narzekają... panienka radziła robić screenshot, jakby to coś pomogło ;)
    Bank pewnie napisze, że numer usunięty po zrobieniu screenshota a przed
    wysłaniem formularza ;) Jeden koleś się mnie spytał czy nie ufam drugiej
    osobie, że chcę potwierdzić czy wpisała mój numer lokaty... troszkę
    jakby bezczelny był...

    Niby oferta fajna, ale jakoś mi się te ich zagranie nie podoba. Taka
    rosyjska ruletka: 15.12 albo będzie 7.5% albo nie...

  • 4. Data: 2012-09-26 10:29:10
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 25-09-2012 11:56, Marek pisze:
> [...]
    > będziemy gremialnie się takiej informacji domagać i w przypadku odmowy
    > jej uzyskania informować bank o przekazaniu sprawy do KNF to może nas

    dlatego sobie darowałem
    i jeszcze to przelewanie sporej kasy na rachunek podany w pdf do którego
    się nie ma dostępu (nie mam konta u nich)

    Łukasz

  • 5. Data: 2012-09-26 12:21:35
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-09-25 19:46, osa pisze:

    > Przed chwilą przepytałem 5 bankierów na czacie. Wszyscy potwierdzają
    > brak możliwości sprawdzenia. Któryś nawet napomknął że klienci na to
    > narzekają... panienka radziła robić screenshot, jakby to coś pomogło ;)

    Mi panienka na czacie też poradziła zapisanie na dysku regulaminu
    promocji ze strony WWW. Wysłałem do nich maila z pytaniem, ale
    odpowiedzieli, że nie udzielają tą drogą żadnych informacji
    o założonych lokatach. Musiałem w końcu zadzwonić i dowiedziałem się,
    że mogą tylko przyjąć zgłoszenie techniczne dotyczące weryfikacji 12
    cyfr numeru konta osoby polecającej. Dziś rano oddzwonili do mnie
    i poinformowali, że podany przeze mnie numer jest poprawny i moja
    lokata bierze udział w promocji, ale na piśmie nadal tego nie mam.

    > Niby oferta fajna, ale jakoś mi się te ich zagranie nie podoba. Taka
    > rosyjska ruletka: 15.12 albo będzie 7.5% albo nie...

    Tydzień później i tak ma być koniec świata ;-)

    T.

  • 6. Data: 2012-09-26 12:49:43
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2012 12:30:04 UTC+2 użytkownik Tomasz Finke napisał:

> [...]
    >
    > i poinformowali, że podany przeze mnie numer jest poprawny i moja
    >
    > lokata bierze udział w promocji, ale na piśmie nadal tego nie mam.

    Kiedy startował mBank, wrażenia były podobne: Klikam sobie po jakiejś stronie, jakieś
    kwoty się tam wyświetlają ale skąd mam wiedzieć, że po drugiej stronie kabla jest
    jakiś bank i moje pieniądze a nie jakiś wał...
    Nie chcę bronić Synca bo rzeczywiście jest to wszystko trochę infantylne. Po prostu
    myślę, że oni sobie wymyślili produkt dla lekkoduchów, którym takie sprawy nie
    przeszkadzają.
    Możesz sobie nagrać filmik z zakładania lokaty np. programem Camtasia Studio lub
    jakimś innym. Nie wiem, czy to jest wystarczający dowód w razie czego bo zawsze można
    powiedzieć że sobie go wyrenderowałeś ale z drugiej strony, jaki masz dowód, że
    zrobiłeś przelew przez internet? PDF? Można sobie napisać w Wordzie.

  • 7. Data: 2012-09-26 18:58:53
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-26 10:29, boa pisze:
    > i jeszcze to przelewanie sporej kasy na rachunek podany w pdf do którego
    > się nie ma dostępu (nie mam konta u nich)

    Pytałem o to na czacie i powiedzieli, że po założeniu lokaty uzyskuje
    się dostęp do bankowości internetowej więc podgląd jest.

  • 8. Data: 2012-09-27 11:28:50
    Od: Marek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-09-26 18:58, osa pisze:

    > Pytałem o to na czacie i powiedzieli, że po założeniu lokaty uzyskuje
    > się dostęp do bankowości internetowej więc podgląd jest.

    Dostęp jest ale widać tam tylko kwotę lokaty ale fakt ptrzystąpienia do
    lokaty rekomendacyjnej 7,5% i to, że podałeś poprawnie 12 cyfr rachunku
    osoby która poleciła Ci tą lokatę nie jest widoczny NIGDZIE!!!. Bank
    podsyła tylko umowę lokaty 6% na 4 miesiące. Po 4 miesiącach mogą dać
    tylko 6% minus belkę i nic im nie będzie można udowodnić!!! Zakładałeś
    przecież lokatę 4 miesięczną na 6%!!!. Należ domagać się od nich
    jednoznacznych informacji.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2012-09-27 11:40:41
    Od: Marek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-09-27 11:28, Marek pisze:

    Na stronie http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna jest w menu
    "przycisk" "dokumenty" z którego skorzystałem ale nie mogę pobrać lub
    otworzyć żadnego dokumentu. Czy też tak macie?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2012-09-27 14:00:27
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 11:40:41 +0200, Marek napisał(a):

    > Na stronie http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna jest w menu
    > "przycisk" "dokumenty" z którego skorzystałem ale nie mogę pobrać lub
    > otworzyć żadnego dokumentu. Czy też tak macie?

    Bezpośrednio też nie mogę otworzyć, ale mogę plik ściągnąć i zapisać go
    na HDD, a wtedy jestem w stanie go otworzyć.
    Ta przypadłość od pewnego czasu coraz częściej mi się przytrafia, nie
    wiem czym to jest powodowane.
    Czyżby jakaś niekompatybilność różnych wersji PDF-a?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof