  • 1. Data: 2012-09-24 22:25:10
    Temat: Blokady własne - gdzie ich nie ma?
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com>

    Witam,
    Mam często blokowane na okres 1-4 dni przelewy wychodzące z konta iPKO.
    W transakcjach nierozliczonych pojawia się "blokada własna".
    Głównie dotyczy to płatności do PayU (Allegro), ale nie tylko.
    Powstałe przez to opóźnienia w płatnościach utrudniają mi pracę.

    Czy jakiś bank oferuje konto bez takich blokad?
    Koszty nie są najważniejsze, ważne aby wszystko sprawnie działało...

    z góry dzięki,
    AG

  • 2. Data: 2012-09-24 23:05:26
    Temat: Re: Blokady własne - gdzie ich nie ma?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 22:25:10 +0200, Artur Gatty napisał(a):

    > Witam,
    > Mam czesto blokowane na okres 1-4 dni przelewy wychodz?ce z konta iPKO.
    > W transakcjach nierozliczonych pojawia sie "blokada w?asna".
    > G?ównie dotyczy to p?atno?ci do PayU (Allegro), ale nie tylko. Powsta?e
    > przez to opóOEnienia w p?atno?ciach utrudniaj? mi prace.
    >
    > Czy jaki? bank oferuje konto bez takich blokad?
    > Koszty nie s? najwa?niejsze, wa?ne aby wszystko sprawnie dzia?a?o...

    Zawsze zostanie założona blokad i dopóki nie przyjdzie rozliczenie, to
    zablokowane środki nie zostaną zdjęte i zaksięgowane na rachunku.

    --
    xbartx