  • 11. Data: 2012-10-06 10:16:15
    Temat: Re: Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
    Od: a...@g...com

    Podejrzewałem, że nie dostaniesz całości, niejedną już podobną historię czytałem o
    wpłatomatach i często banki zwracają mniej niż "podobno" klient wpłacił. Cóż, droga
    przez mękę z kolejnymi reklamacjami.

  • 12. Data: 2012-10-06 14:22:07
    Od: j...@o...pl

    W dniu sobota, 6 października 2012 09:40:59 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
    > To co nie przeszło przez skaner i liczarke pewnie technik ukradł.

    Nie znam się na konstrukcji tego "ustrojstwa" jakim jest wpłatomat.

    Mam potwierdzenie wypłaty 2000 pln z bankomatu Euronet (18:33 i Euronet to widzi w
    systemie po podaniu numeru karty z Eurobanku)
    Kilka sekund później próba wpłaty na Sync i Euronet tego nie ma odnotowanego.

    Czyli wszystko w rękach dobrej woli i uczciwości obsługi.

  • 13. Data: 2012-10-06 18:16:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...com> 4...@g...co

[...]

    Jeśli tam było kameralnie ;) -- chyba łatwo udowodnić, ile wpłacił.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-10-07 09:13:41
    Od: j...@o...pl

    > Jeśli tam było kameralnie ;) -- chyba łatwo udowodnić, ile wpłacił.

    To moja ostatnia deska ratunku po reklamacji w Sync`u.

  • 15. Data: 2012-10-07 13:44:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    j...@o...pl writes:

    > To moja ostatnia deska ratunku po reklamacji w Sync`u.

    No bez żartów. Nie wiem czy bank uzna reklamację, ale wiara że zrobi to
    na podstawie nagrania z kamer?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2012-10-08 06:32:35
    Od: j...@o...pl

    W dniu niedziela, 7 października 2012 13:44:49 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:

    > No bez żartów. Nie wiem czy bank uzna reklamację, ale wiara że zrobi to
    >
    > na podstawie nagrania z kamer?
    >
    > --
    >
    > Krzysztof Halasa

    Czyli jednym słowem mogę uznać 50 PLN za "niebyłe" lub za prowizje od zacięcia
    wpłatomatu.... ?

  • 17. Data: 2012-10-08 21:36:34
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Kiedyś przy wpłacaniu większej kwoty w kilku krokach wpłatomat Polbanku zaciął się na
    ostatniej paczce i połknął 5k bez rejestracji transakcji. Reklamowałem - podobno
    decydujące było nagranie z kamer (ale nie wiem, czy tak faktycznie było, czy tylko
    pracownicy oddziału mi tak przekazali).

  • 18. Data: 2012-10-10 19:32:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    j...@o...pl writes:

    > Czyli jednym słowem mogę uznać 50 PLN za "niebyłe" lub za prowizje od zacięcia
    wpłatomatu.... ?

    Niekoniecznie, myślę że szanse są znaczne. Za ew. sukces raczej nie
    będzie jednak odpowiedzialna kamera.

    Napisałbym normalną reklamację do banku, z opisem dotychczasowych
    kontaktów. Myślę, że nie powinno być trudne przekonanie kogoś do naszej
    tezy, że włożyliśmy do automatu 2000 zł, w sytuacji, gdy właściciel
    bankomatu twierdzi że to było 1950 zł, i że bankomat "zepsuł się" bez
    winy klienta.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2012-10-11 03:00:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > No bez żartów. Nie wiem czy bank uzna reklamację, ale wiara że zrobi to
    > na podstawie nagrania z kamer?

    Więc w jakim celu ludzie instalują te kamery, jeśli później
    nie chcą korzystać z tego, co te kamery widziały?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-10-11 20:14:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Więc w jakim celu ludzie instalują te kamery, jeśli później
    > nie chcą korzystać z tego, co te kamery widziały?

    Ależ chcą. Tyle że wykazanie że klientowi jednak trzeba zapłacić te
    50 zł to dość kontrowersyjna korzyść.
    Kontrowersyjna nie oznacza braku, oszukanie klienta to strata (klient
    będzie nas omijał z daleka, a może jeszcze w jakiej grupie opisze),
    a niewykrycie ew. złodzieja to druga strata.
    --
    Krzysztof Halasa