  • 1. Data: 2012-09-25 09:58:12
    Temat: Wpłatomaty Euronet - szkoda! A takie fajne to było! :((
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    "Klienci Alior Banku, Citi Handlowego, mBanku, Multibanku, oraz Banku Pocztowego,
    korzystają z wpłatomatów na preferencyjnych warunkach ustalonych przez każdy z tych
    banków, zgodnie z obowiązującą tabelą opłat i prowizji:

    * Bez rejestracji
    * Środki powinny być zaksięgowane na Twoim koncie w ciągu 30 minut od momentu
    dokonania transakcji

    Dla klientów pozostałych banków korzystanie z wpłatomatów Euronet to:

    * Szybka i prosta rejestracja przy okazji pierwszego korzystania z wpłatomatu (1
    zł jednorazowa opłata rejestracyjna)
    * Niska opłata - jedynie 0,4% wpłacanej kwoty
    * Możliwość wyboru trybu transakcji:

    § STANDARDOWY - wpłata na konto w następnym dniu roboczym
    § EKSPRESOWY - wpłata na konto w ciągu 30 minut (za dopłatą 5 zł) - Dostęny od
    27 września br.""

    http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

    Niestety, ale żegnam.

  • 2. Data: 2012-09-25 11:39:30
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 09:58:12 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
> [...]
    korzystają z wpłatomatów na preferencyjnych warunkach ustalonych przez każdy z tych
    banków, zgodnie z obowiązującą tabelą opłat i prowizji:

    Niekoniecznie trzeba sie od razu zegnac: zakladajac darmowe: konto i karte w Syncu,
    dalej mozesz korzystac darmowo z preferencyjnych wplat.

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-09-25 12:16:12
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 11:39:30 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > Niekoniecznie trzeba sie od razu zegnac: zakladajac darmowe: konto i karte w Syncu,
    dalej mozesz korzystac darmowo z preferencyjnych wplat.

    O tym to ja wiem. I tylko Synek został. Do momentu, aż w ślad za "ojcem" nie
    wprowadzi (przywróci) prowizji za wpłaty. Póki co zostały mi wpłatomaty ING i EB.

  • 4. Data: 2012-09-25 15:14:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" d...@g...co

    : Synek został.

    I z SynCa można lać błękitną (chyba błękitną) błyskawicą...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-09-25 16:55:31
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 15:14:27 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "eisenberg" d...@g...co
    >

    > : Synek został.
    >

    > I z SynCa można lać błękitną (chyba błękitną) błyskawicą...

    Błyskawicą, a jakże! W zeszłym tygodniu chciałem tak przelać kilkaset zł. Czekałem
    cały dzień na... zwrot przelewu do SynCa.
    PS Już zdecydowałem o abdykacji wpłatomatów Euronetu na rzecz maszyn ING i EB. Na
    szczęście ciągle jeszcze są darmowe i w Wawce jest ich więcej niż tych pierwszych

  • 6. Data: 2012-09-25 20:58:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    eisenberg pisze:

> [...]
    wprowadzi (przywróci) prowizji za wpłaty. Póki co zostały mi wpłatomaty ING i EB.

    <eneuel mode>

    Nieaktywowany ojciec wciąż bierze w dziurę za darmo. :-)

    </eneuel mode>

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2012-09-25 23:48:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" k3sute$hd3$...@u...news.interia.pl

    > <eneuel mode>

    > Nieaktywowany ojciec wciąż bierze w dziurę za darmo. :-)

    > </eneuel mode>

    Coś Ci, siostro, pierdoli się pod kopułą. :)
    Prezydentem RP wprawdzie nie jestem, ale nie
    podcieraj sobie dupy moim imieniem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-09-26 11:28:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Coś Ci, siostro, pierdoli się pod kopułą. :)

    Ależ zapewniam Cię, że powyższa wypowiedź niesie sobą w pełni wiarygodną
    i potwierdzoną treść. Osobiście ojca testowałem, to wiem... :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2012-09-26 11:39:58
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Tiaa... Do zmiany TOiP 24.10.2012

  • 10. Data: 2012-09-26 13:17:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" k3uhsc$bon$...@u...news.interia.pl

    > Ależ zapewniam Cię, że powyższa wypowiedź niesie sobą w pełni wiarygodną
    > i potwierdzoną treść. Osobiście ojca testowałem, to wiem... :-)

    Coś pierdoli się Tobie siostro z modem, nie z wykastrowaną
    kartą. Życie podziemne uczy pokory, ale najwyraźniej Ty
    jesteś jakaś nowa w tej sztolni...

    Karty taty nie miałem -- byłaby dla mnie płatna.
    Innym tato dopłacał, ode mnie chciał brać. SyneC
    jest lepszy -- dał mi w sumie 3 setki wisienek.

    -=-

    To co dał nam świat niespodzianie zabrał los...

    SynCi dają, Rajfi dał,ine banki też hojnie obdarowały -- policjant
    zabrał (jechałem wg niego 108 km/h, na znaku było 70 km/h a policjanta
    interesowała cyfra prawa, nie zaś duch prawa -- wg ducha prawa taka droga
    jest przeznaczona na 110 km/h) 100 złotych (doszły koszty upomnienia, bo
    jakoś zapominałem o zapłaceniu) a teraz Citi mi zabierze, bo też
    zapomniałem o spłaceniu (prawie 1900 złotych) kredytówki...

    http://www.youtube.com/watch?v=Of9ACYRaYlI

    Akurat Krawczyk śpiewał tę piosenkę w kontekście Kopernikowego rozwiązania
    kwestii Anny Jantar. BTW -- tam pilot nie wrzeszczał: 'kurwa mać', ale do
    samego końca starał się przynajmniej ocalić tych, którzy byli na ziemi,
    sterując samolotem za pomocą samych lotek... Aby było jasne -- lotki
    lewej już Tu154 nie miał, gdy odwracał się plecami do dołu...

    -=-

    Wyrwę żmiję z kręgosłupa (Białystok od początku tegorocznych wakacji
    stawia ,,siłownie pod chmurką'' -- nie będę musiał jeździć do Supraśla,
    aby poćwiczyć za freeko) i postawię swe stopy w miejscowości o imieniu
    Jantar. [a wy, skurwysyńskie dzieci spod Jeżewa -- nigdy nie wrócicie
    do życia]

    Otrząsnąłem się już ze swego zapomnienia.. Teraz ściągam drobniaki,
    aby spłacić awaryjnie kredytówkę... Świnia z Optimy leje najwięcej,
    ale jakże powoli... Gdy raniuteńko zobaczyłem, że we wrześniu br.
    nie spłaciłem kredytówki Citi, po prostu zaniemówiłem... Na różnych
    kontach mam drobniaki, mogę pozbierać je, aby zlać się do Citka...
    Albo mogę czekać na to, co poleje mi Optymalna Świnia...

    Druga moja wpadka karciana, pierwsza poważna, ale w ogóle w tym
    roku notuję minimalne straty, nawet ww. mandat niewiele wnosi
    w ,,nieszczelności'' mego ,,portfela''...

    -=-

    Ponoć najwięcej straciły w Polsce nieruchomości -- średnio ponad
    1/3 od czasu, gdy zaczęły spadać ich ceny, czyli gdzieś od roku 2008.
    Ja od tego czasu uzbierałem prawie 50 tysięcy złotych dzięki swym
    mikrooszczędnościom... Im więcej mam, tym szczelniejsze są moje finanse. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'