  • 21. Data: 2004-12-06 23:55:10
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja dostałem, a nie prosiłem się o to. Sami zadzwonili 1-go grudnia i
    > stwierdzili, że stary mogę wyrzucić, a przyślą nowy. Przysłali.
    >
    > Co prawda aktywny - doprawdy dziwne podejście do bezpieczeństwa...

    Znaczy po znajomosci musiałeś dostać ;-)
    Ja cierpliwie czekam dalej...
    przy 18,46 na koncie mobę sobie na to pozwolić ;-)

  • 22. Data: 2004-12-07 07:55:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    S.T. napisał(a):

    > Znaczy po znajomosci musiałeś dostać ;-)
    > Ja cierpliwie czekam dalej...

    Aha, czuję się wyróżniony. Jestem z tego dumny.
    Mogli nie zadzwonić... :-)

    Telewizja radziecka kręci film o dobroci Stalina.
    Do Stalina podchodzi dziecko:
    - Wujek! Daj cukierka!
    Stalin:
    - Spier.....!
    W tym momencie kamera najeżdża na wielką planszę z napisem:
    A MÓGŁ ZABIĆ!!!

  • 23. Data: 2004-12-07 10:02:55
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > przed upływem ważności starego? Na dodatek Vlinia ściemniała niektórym, że
    > token po magicznej dacie będzie działać.

    Tak to mi tak sciemnili, normalnie skandal.
    A jak wczoraj jakims cudem dodzwonilem sie do Vlinii, to dowiedzialem sie,
    ze owszem token zostal przygotowany do wyslania, ale nie zostal jeszcze
    wyslany.
    Reklamacje sklada sie tylko pisemnie i v-linka z pamieci wyrecytowala nr
    paragrafu z umowy gdzie to jest napisane, widac musiala ostatnio duzo takich
    informacji udzielic.

    Pozdr.
    MM

  • 24. Data: 2004-12-07 12:53:51
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
    > Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
    > www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.

    nietypowym dla nas, ale typowym dla stanów chyba... ale jak ktoś miał
    12/01/04 to pewnie myślał, że do 4 stycznia 2012 roku ma ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Lepiej rządzić w piekle, niż być pokojowym w niebie." H. Fielding

  • 25. Data: 2004-12-07 20:36:20
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 06 Dec 2004 21:45:50 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote:

    >Ja dostałem, a nie prosiłem się o to. Sami zadzwonili 1-go grudnia i
    >stwierdzili, że stary mogę wyrzucić, a przyślą nowy. Przysłali.

    Uuuu, no to nici z dlugopisu... ;) Chociaz jakbys sie uparl, to moglbys
    reklamowac, ze poinformowali Cie o sprawie i token przyslali zbyt pozno...

  • 26. Data: 2004-12-07 20:37:24
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On 7 Dec 2004 00:55:10 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Znaczy po znajomosci musiałeś dostać ;-)

    Bo on sie na newsach podpisuje pelnym imieniem i nazwiskiem, wiec wiedzieli
    kogo maja priorytetowo potraktowac. :)

    >Ja cierpliwie czekam dalej...

    Osob z inicjalami ST na pewno maja na peczki, wiec pewnie jeszcze poczekasz...
    ;)

  • 27. Data: 2004-12-07 20:53:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    andy_k napisał(a):

    > Uuuu, no to nici z dlugopisu... ;) Chociaz jakbys sie uparl, to moglbys
    > reklamowac, ze poinformowali Cie o sprawie i token przyslali zbyt pozno...

    To pół biedy. Że słali aktywny - to mnie boli.

  • 28. Data: 2004-12-07 20:55:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    andy_k napisał(a):

    > Bo on sie na newsach podpisuje pelnym imieniem i nazwiskiem, wiec wiedzieli
    > kogo maja priorytetowo potraktowac. :)

    No coś w tym jest. Kobieta zaczęła rozmowę tak jakby założyła, że wiem o
    tym, że się ważnośc tokena skończyła. :-)

    > Osob z inicjalami ST na pewno maja na peczki, wiec pewnie jeszcze poczekasz...
    > ;)

    Czy ktoś jeszcze czeka, nie robił nic i nikt się do niego nie odezwał?

  • 29. Data: 2004-12-07 21:01:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > kogo maja priorytetowo potraktowac. :)

    > Osob z inicjalami ST na pewno maja na peczki, wiec pewnie jeszcze

    No to przypomnę, że komórkę od nich 'na dzień dobry' dostałem
    (bo do iMaca Glenn mnie ubiegła ;-@ ) i zobaczę czy pomoże ;-)

  • 30. Data: 2004-12-07 21:22:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No to przypomnę, że komórkę od nich 'na dzień dobry' dostałem
    > (bo do iMaca Glenn mnie ubiegła ;-@ ) i zobaczę czy pomoże ;-)

    iBooka jak już :-) Fajny jest ;P