  • 31. Data: 2004-12-07 21:31:11
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 07 Dec 2004 21:53:09 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote:

    >To pół biedy. Że słali aktywny - to mnie boli.

    A bo to zalezy jaka "moda" na zabezpieczenia panuje w danym kraju. W
    niektorych krajach wszystkie banki karty sla od razu aktywne, ale za to np.
    piny w kopertach sa zabezpieczone w sposob jeszcze bardziej wyrafinowany niz u
    nas.

  • 32. Data: 2004-12-08 01:30:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Zamiast całą akcję przeprowadzić bez afer i nerwów w drugiej połowie
    > listopada.....
    >
    > Czy to byłoby takie trudne ?

    Widać PR-owcy z VW doszli do wniosku, że nieważne czy mówią dobrze czy
    źle, ważne żeby w ogóle o banku cokolwiek mówili ;-)

    K.

  • 33. Data: 2004-12-08 14:49:24
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

  • 34. Data: 2004-12-08 22:35:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

  • 35. Data: 2004-12-16 00:26:15
    Od: " S.T." <n...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał(a):

    > Czy ktoś jeszcze czeka, nie robił nic i nikt się do niego nie odezwał?

    Bez kiwnięcia palcem z mojej strony,
    dotarł (a jednak ;)) dziś (ok, kalendarzowo to już wczoraj;-))
    poleconym priorytetem za potwierdzeniem odbioru
    w bezpiecznej kopercie formatu prawie A4 :)
    wraz z "instrukcją uruchomienia tokena".
    Bez słowa przeprosin za opóźnienie, (nadany w W-wie 13-go)
    ale z datą ważności do k. kwietnia 2010r.

  • 36. Data: 2004-12-16 07:49:35
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cpqkn7$jqn$...@i...gazeta.pl,
    S.T. <n...@W...gazeta.pl>:

    > ale z datą ważności do k. kwietnia 2010r.

    Warto bylo zaczekac, bo kilka tygodni temu wysylali jeszcze do 10.2009

    --
    Robert

  • 37. Data: 2004-12-16 13:57:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > wraz z "instrukcją uruchomienia tokena".

    Jesteś wielki. Ja tego nie dostałem. ;-(

    > Bez słowa przeprosin za opóźnienie, (nadany w W-wie 13-go)
    > ale z datą ważności do k. kwietnia 2010r.

    W ogóle ten bank robi postępy. Po wielu miesiącach zorientowali się, że
    w callcenter automat pytał nie o 'numer klienta' a o 'numer rachunku', i
    wykładało się na tym chyba 90% klientów. Teraz już pyta o nr klienta, a
    i końsultantki pytają o numer klienta. Normalnie w szoku jestem.

  • 38. Data: 2004-12-16 14:07:24
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Dec 2004 14:57:49 +0100, w <cps4be$km1$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

> [...]
    > wykładało się na tym chyba 90% klientów. Teraz już pyta o nr klienta, a
    > i końsultantki pytają o numer klienta. Normalnie w szoku jestem.

    Myślę, że nie dlatego że klienci się zakładali, tylko konsultantki kurw**a
    trafiała i w końcu wymogły tą zmianę (strajkiem, sądząc po wiecznym
    "zajęte":P). :)