  • 1. Data: 2004-12-06 19:02:37
    Temat: Wielka plama VWBank Direct
    Od: "JJ" <j...@w...pl>

    1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
    z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
    żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
    dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
    zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
    Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
    Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
    płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).

    JJ.

  • 2. Data: 2004-12-06 19:16:35
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-06 20:02, kiedy JJ napisał(a) co następuje:
> [...]
    > Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
    > płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).

    Jakbyś częściej zaglądał na p.b.b. to byś wiedział, że kataklizm
    nadciąga. Zajrzyj do archiwum, może znajdziesz coś ciekawego dla siebie.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 3. Data: 2004-12-06 19:18:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    JJ <j...@w...pl> zapodał(a):
> [...]
    > Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
    > płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).

    Jeszcze ze 3 tygodnie i będzie takie coś przy wymianie dowodów osobistych...

    ps. oczywiście wygaśnięcie tokena 1 grudnia było skrzętnie skrywaną
    tajemnicą?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-12-06 19:19:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *JJ* napisał(a):

> [...]
    > Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
    > płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).

    Hmm - ja dokładnie 45 min temu wypełniłem dostępny na stronie
    vwbankdirect.pl wniosek o otwarcie rachuku e-direct, dokumenty
    wydrukowałem, po czym łudziłem się, że zaraz zadzwoni konsultant ;) Twój
    post nie jest odzwierciedleniem "banku zadowolonych klientów"... No nic,
    jutro idę wysłać dokumenty, zobaczymy jak to będzie :)

    Gree

  • 5. Data: 2004-12-06 19:32:40
    Od: "JJ" <j...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > JJ <j...@w...pl> zapodał(a):
    > ps. oczywiście wygaśnięcie tokena 1 grudnia było skrzętnie skrywaną
    > tajemnicą?
    >
    > --
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > bachus(@)irc(.)pl

    A było - z banku korzystam codziennie - nie dostałem żadnej korespondencji
    indywidualnej w tej sprawie, nie było żadnego info na stronach z
    informacjami ogólnymi dla Klientów.

    --
    JJ

  • 6. Data: 2004-12-06 19:45:06
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-06 20:32, kiedy JJ napisał(a) co następuje:

    > A było - z banku korzystam codziennie - nie dostałem żadnej korespondencji
    > indywidualnej w tej sprawie, nie było żadnego info na stronach z
    > informacjami ogólnymi dla Klientów.

    A czy przypadkiem na tokenie nie było jakiejś daty?

  • 7. Data: 2004-12-06 19:47:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A czy przypadkiem na tokenie nie było jakiejś daty?

    No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
    Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
    www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.

  • 8. Data: 2004-12-06 20:04:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Glenn <g...@b...pl> zapodał(a):

    > No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
    > Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
    > www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.

    Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
    czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
    w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
    Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
    produkt się przeterminuje...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2004-12-06 20:04:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-06 20:47, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
    > Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
    > www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.

    Nikogo nie bronię (zasadniczo, jak już kiedyś zaznaczałem, hondziarz
    jestem i VW mnie nie interesuje), ale jak data jest to się zastanawiam
    po jaką mianowicie cholerę. W Polszcze zasadniczo winna obowiązywać
    powszechna zasada ograniczonego zaufania. Oczywiście, że wina leży po
    stronie banku, ale ja tam zawsze wolę sprawdzić zawczasu, żeby potem nie
    stracić czasu. Czas droższy wszelkich pieniędzy i żadna satysfakcja
    moralna go nie zwróci.
    I jeszcze pytanie: jaki to tajemniczy format daty masz na myśli? Bo na
    moim tokenie od lukasa jest 05/31/07 i jakoś nie sprawia mi kłopotu
    odczytanie tego szyfru.

  • 10. Data: 2004-12-06 20:13:00
    Od: "Chris S." <r...@w...pl>

> [...]
    > w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
    > Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo

    Wiadomo jednak, ze kazdy tzw. porzadny bank przed uplywem terminu waznosci
    karty, ...,
    tokena przysyla nowy. Jak mam pamietac o wszystkich terminach: kart, kont,
    lokat, platnosci,
    tokenow itp. to dziekuje - przepisze sie do innego. Chyba wydawali cala
    serie takich tokenow, nie?
    Mogliby pamietac, a tak - amieszanie. A bylem z nich zadowolony...!