  • 1. Data: 2004-12-06 18:39:59
    Temat: [Raiffeisen] - no to się zrobiłem na szaro :-(
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Mam ja Ci kartę kredytową MC NG w rajfim. Wydana na podstawie wyciągów z
    poprzedniej karty. NIestety, przy przekazywaniu wyciagów do rajfigo nie
    zadbałem o zrobienie kopii [1] :-(
    Okazuje się że procedury Rajfiego _nie_przewidują_ przekazania w
    _jakikolwiek_ sposób kopii otrzymanych dokumentów.

    KJ
    [1] - tak wiem moja wina
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 2. Data: 2004-12-06 20:41:45
    Temat: Re: [Raiffeisen] - no to się zrobiłem na szaro :-(
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > Okazuje się że procedury Rajfiego _nie_przewidują_ przekazania w
    > _jakikolwiek_ sposób kopii otrzymanych dokumentów.

    A na co Ci stare wyciągi?
    Ja po upływie trzech miesięcy wszystkie palę w piecu
    w przeciwnym wypadku miałbym w domu tony papierów.

    Bob

  • 3. Data: 2004-12-06 21:51:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 6 Dec 2004 18:39:59 +0000 (UTC), Kamil Jonca
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Okazuje się że procedury Rajfiego _nie_przewidują_ przekazania w
    >_jakikolwiek_ sposób kopii otrzymanych dokumentów.

    wina winą, ale procedury durnowate. przedstawiałem już oryginały
    wyciągów w kilku bankach, i we wszystkich sobie kserowali,
    poswiadczali za zgodnosc z oryginalem i oddawali, a nie przywlaszczali
    sobie oryginalow.

    G.

  • 4. Data: 2004-12-07 08:24:15
    Od: "free" <n...@A...pl>

    Przeważnie za kilka złotych można sobie zażyczyć kopię wyciągu.