  • 1. Data: 2004-12-06 19:17:22
    Temat: najlepsze kursy walut
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

    witam,
    ktory bank jest w stanie zaoferowac najlepsze kursy wymiany EUR/PLN? Do tego
    mile widziane tanie konto dla firm.
    Multibank ma kiepskie kursy, w dodatku nie mozna negocjowac...
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-12-06 22:01:30
    Temat: Re: najlepsze kursy walut
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrum" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > ktory bank jest w stanie zaoferowac najlepsze kursy wymiany EUR/PLN? Do
    > tego mile widziane tanie konto dla firm.
    > Multibank ma kiepskie kursy, w dodatku nie mozna negocjowac...

    W miare dobre kursy wymiany ma ING jezeli mowimy o kwocie >5000 USD wg
    tabeli preferencyjnej. Odnosnie oferty kont firmowych sie nie wypowiadam, bo
    mam z tym bankiem tylko doswiadczenia jako osoba fizyczna.

  • 3. Data: 2004-12-07 08:01:48
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

> [...]
    tego
    > mile widziane tanie konto dla firm.
    > Multibank ma kiepskie kursy, w dodatku nie mozna negocjowac...

    Jesli rownowartosc 10 tys USD lub wielokrotnosc tej kwoty w pojedynczej
    transakcji, to zrobimy to na 30 pips spreadu :)

    Malin

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 4. Data: 2004-12-07 08:52:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > tabeli preferencyjnej. Odnosnie oferty kont firmowych sie nie
    > wypowiadam, bo mam z tym bankiem tylko doswiadczenia jako osoba

    Nordea ma i bardzo dobre kursy i nagrodzone rachunki dla form z dostepem
    internetowym (rowniez waluty) i mozliwosc negocjacji kursow
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-12-07 10:54:29
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Andrum" <a...@p...pl> napisał:
    > Multibank ma kiepskie kursy, w dodatku nie mozna negocjowac...

    w BRE można negocjować