  • 11. Data: 2004-02-04 19:24:48
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnc22gb5.o44.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Amra, a jak wyjaśnisz to:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
    714&t=116668
    > ??
    > Bo mi aż się wierzyć nie chce.

    Przeczytałem, ale nie rozumiem do czego pijesz. Mógłbyś szerzej?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-02-04 19:34:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Przeczytałem, ale nie rozumiem do czego pijesz. Mógłbyś szerzej?

    Doczytałem na forum :)

    Washko

  • 13. Data: 2004-02-04 19:37:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2004 20:24:48 +0100,
    osoba podpisana: Tomasz Waszczynski <w...@w...org>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    714&t=116668

    > Przeczytałem, ale nie rozumiem do czego pijesz. Mógłbyś szerzej?

    Że "gotówkowi" klienci byli bardziej dochodowi niż "bezgotówkowi"

    KJ
    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 14. Data: 2004-02-04 19:38:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Skad przypuszczenie, ze beda do nich przychodzic tylko klienci, do
    > ktorych beda dokladac? IMO bilans bedzie dodatni, chyba ze beda zle
    > zarzadzac tak jak mbank. Czy Twoje drwiny pod moim

    Zarzadzac? To znaczy zdobywac klientow dochodowych - na ktorych bank moze
    zarobic.
    Wiesz jaka jest srednia na rachunkach w VW Banku? Wiesz na czym i ile
    zarabia bank wirtualny? Czy znasz specyfike VW Banku direct? A moze grupe
    docelowa?
    Maly cytat:
    "Na przykład we wrześniu 2002 roku średni depozyt klienta VW Banku direct
    wynosił ok. 21,6 tys. złotych, podczas gdy w mBanku 5,9 tys., a Inteligo
    zaledwie 2,4 tys. zł. Mimo spadających stóp procentowych i wbrew panującym
    na rynku tendencjom średnia wartość zgromadzonych na rachunku środków
    wzrosła i w czerwcu 2003 wynosiła już ok. 27,1 tys. złotych (w przypadku
    konkurencji odpowiednio 5,2 tys. i 2,6 tys. zł).Wyniki takie związane były
    miedzy innymi z wybranym kryterium zarobków potencjalnych klientów, do
    których kierowana była kampania promocyjna banku. Początkowo kwota ta
    wynosiła ok. 3 tys. zł, potem została obniżona do 1,5-2 tys. zł. Docelowymi
    klientami banku są nie tylko młodzi, zamożni ludzie, ale także osoby w wieku
    średnim. Jest to związane między innymi z wizerunkiem sprzedawanych przez
    koncern aut."

    A moze w koncu wiesz ile osob pracuje w VW Banku direct? No zgadnij? Potem
    porownaj to do podobnych liczb w mBanku - moze cos zauwazysz.

    W takim razie jak juz pare rzeczy wiesz - podaj mi na jakich przeslankach
    opierasz swoja opinie, ze do VBd przejda dochodowi klienci, na krtorych bank
    bedzie zarabial i co wedlug ciebie znaczy "dobrze zarzadzac" oraz jak
    obliczyles, ze bilans bedzie dodatni.
    Ja sie pytam - i ja moge podac troche argumentow. A Ty? Caly czasz piszesz
    tylko w kategorii - "wydaje mi sie".

    adresem sa
    > spowodowane tym, ze pisales wszedzie pochwalne artykuly na temat
    > mbanku, a teraz Ci z tego powodu glupio... i w ten sposob
    > odreagowujesz? Wybrales zly obiekt, to mbank zawiodl i do nich miej
    > pretensje, a nie od mnie.

    O rany. Spale sie ze wstydu. Ale mi glupio. O cholera.
    Sam pisalem od jakiegos czasu, ze wprowadzenie oplat - to tylko kwestia
    czasu. (chociaz sadzilem, ze ogranicza wyplaty z bakomatow + dadza oplaty za
    karte).
    mBank wybral inna droge - radykalniejsza. Ja mimow szystko uwazam, ze bilans
    wyjdzie na polus, bo pozbedzie sie klientow, ktorzy byli jedynie zrodlem
    kosztow, nic nie dodajac. Mase krytyczna juz dawno przekroczono - wiec nie
    ma co sie martwic. Teraz przyjdzie czas na liczenie zyskow + wprowadzanie
    konkurencyjnych produktow (typu SFI).

    Jednym slowem - licze, ze poprzesz swoje wywody jakimikolwiek argumentami,
    ktore udowodnia, ze VW Bank zyska jak cholera na przyplywie wrazliwych
    cenowo klientow.
    Bo ci, ktorzy mieli tam przelackase ze wzgledu na 0,1 wyzsze oprocentowanie
    zrobili to juz dawno. No wiec?

  • 15. Data: 2004-02-04 19:39:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński
    > Bo ci, ktorzy mieli tam przelackase ze wzgledu na 0,1 wyzsze
    > oprocentowanie zrobili to juz dawno. No wiec?

    A przepraszam. Plus konto od 4,25 do 4,4% ;)

  • 16. Data: 2004-02-04 19:44:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Że "gotówkowi" klienci byli bardziej dochodowi niż "bezgotówkowi"

    No moglo tak wyjsc. Dlaczego nie?
    Po pierwsz - zauwaz ile w ogole w Polsce osob korzysta ze swoich plastikow
    ;) i do czego je wykorzystuja.
    Okaze sie, ze znacnza wiekszosc do wyplat bankomatowych (odsylam do Rzepy).
    Dodajac do tego czestotliwosc tych wyplat i srednie saldo na rachunku - moze
    sie okazac, ze istotnie tak jest.

    No i najwazniejsze - zarobek :) Na przelewach mozna dosc szybko zarobic. :D

  • 17. Data: 2004-02-04 19:47:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2004 20:44:46 +0100,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    > No moglo tak wyjsc. Dlaczego nie?
    > Po pierwsz - zauwaz ile w ogole w Polsce osob korzysta ze swoich plastikow
    > ;) i do czego je wykorzystuja.

    I mylisz, że tak dużo osób wypłacało w obcych sieciach? Bo tylko w takim
    przypadku byłby zarobek dla banku. W przypadku wypłaty via Euronet
    czysta strata.

    KJ
    --
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 18. Data: 2004-02-04 19:48:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bvri3b$edg$1@news.onet.pl...

    > No i najwazniejsze - zarobek :) Na przelewach mozna dosc szybko zarobic.
    :D

    A ile na przelewie z karty kredytowej zarabia Citibank? ;) Przelew za darmo
    i jeszcze mozna sie zalapac na 54 dni grace periodu :).

    Maciej

  • 19. Data: 2004-02-04 19:52:54
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > A ile na przelewie z karty kredytowej zarabia Citibank? ;) Przelew za darmo
    > i jeszcze mozna sie zalapac na 54 dni grace periodu :).

    Tia, KK citi jest za darmo i jeszcze nic nie kosztuje miesięcznie ;P
    ;-)))

  • 20. Data: 2004-02-04 19:59:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~ <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Tia, KK citi jest za darmo i jeszcze nic nie kosztuje miesięcznie ;P
    > ;-)))

    Do tego wszyscy splacaja ja w terminie.... :D