  • 21. Data: 2004-02-04 20:05:48
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    (...)
    > w mBanku trudno "docenic" dochodowego klienta.
    > Masowosc masowoscia (zwlaszcza w modelu - wszystko za free), a na kasiastych
    > mozna najwiecej zarobic. W tradycyjnych bankach to 7% klientow moze
    > przyniesc 80% zysku. Duza czesc klientow jest na zero, a pozostala przejada
    > zyski wniesione przez tych najlepszych klientow.
    > W takim mBanku moze to wygladac podobnie.
    (...)

    No dobrze, ale jeszcze nikt sensownie nie odpowiedział na pytanie,
    dlaczego mBank nie wprowadził np. opłaty za korzystanie z konta, albo
    opłaty za konto o saldzie poniżej Xzł (vide: Inteligo), albo czegoś w
    tym stylu, co byłoby chyba lepszym uzasadnieniem jako chęć "usunięcia"
    niechcianych (czytaj: "niewygodnej drobnicy") klientów, aniżeli owe
    głupie 50gr za przelew?

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Najbardziej lubię wizualizować sobie
    ostateczny krach systemu korporacji.

  • 22. Data: 2004-02-04 20:09:37
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Pewnie. Beda dokladac do interesu byleby utrzymac deficytowych klientow.
    > Jaaaasne. Moze jak dorosniesz, poduczysz sie to zrozumiesz jakie glupoty
    > wypisujesz.

    Michał nie karm trolla.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-02-04 20:19:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Zawadzki <p...@f...pl> wrote:
> [...]
    > tym stylu, co byłoby chyba lepszym uzasadnieniem jako chęć "usunięcia"
    > niechcianych (czytaj: "niewygodnej drobnicy") klientów, aniżeli owe

    1) Moze wyszlo za drogo grzebanie w systemie
    2) Moze robili badania i okzalo sie, ze klienci wybrali wlasnie oplaty za
    przelewy (a tak cos w mediach sie ukazuje - ze robili jakies badania)
    3) Moze uwazaja, ze nawet jesli wyniesie sie taki klient z mBanku - to nie
    bedzie likwidowac konta- skoro darmowe - a pozniej latwiej go bedzie skusisc
    oferta np SFI czy inna?

  • 24. Data: 2004-02-04 20:20:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Michał nie karm trolla.

    Tak jak pisalem wczesniej - pare dni mnie nie bylo i ominalem "kilka" watkow
    ;)

  • 25. Data: 2004-02-04 20:21:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bvrivl$du6$1@news.onet.pl...

    W innych bankach tez kosztuje (i to nie zawsze mniej), a przelewow robic nie
    mozna ;).

    > Do tego wszyscy splacaja ja w terminie.... :D

    A w mBanku zapewne nikt nie korzysta z limitu kredytowego ;).

    Maciej

  • 26. Data: 2004-02-04 20:34:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > W innych bankach tez kosztuje (i to nie zawsze mniej), a przelewow
    > robic nie mozna ;).

    E nie gadaj. W tym momencie KK Citka chyba najdrozsza jest zarowno ze
    wzgledu na oplaty jak i na kredyt. A z planowanyvch od wielu miesiecy zmian
    ani widu ani slychu hehehe ;)

    > A w mBanku zapewne nikt nie korzysta z limitu kredytowego ;).

    Troche tam korzysta - ale to drobnica w porownaniu z innymi bankami.
    Akcja kredytowa takiego lukasa we wrzesniu 2003 to 2,1 mld zlotych, a KB 16
    mld zl. W mBanku zaledwie 250 mln - przy znacznie nizszej marzy.
    mBank w jakis sposob musial pozbyc sie najbardziej nierentownych klientow.
    Wybrano dosc ryzykowny sposob, ale pewnie skuteczny ;)
    W tej chwili licza sie wyniki! :) zobaczymy. No ale jesli maja sie lada
    chwila laczyc z BPHem?

  • 27. Data: 2004-02-04 20:35:36
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 4 Feb 2004 20:38:10 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >konkurencji odpowiednio 5,2 tys. i 2,6 tys. zł).Wyniki takie związane były
    >miedzy innymi z wybranym kryterium zarobków potencjalnych klientów, do
    >których kierowana była kampania promocyjna banku. Początkowo kwota ta

    Bzdura, na poczatku przez dlugi czas VWBd nie prowadzil zadnej widocznej
    kampanii promocyjnej. Wyniki finansowe jakie w koncu podal byly dla wielu
    zaskoczeniem.

    >Ja sie pytam - i ja moge podac troche argumentow. A Ty? Caly czasz piszesz
    >tylko w kategorii - "wydaje mi sie".

    Twoje argumenty obrazuja przeszlosc, a terazniejszosc jaka widze dookola siebie
    jest taka, ze ludzie z wysokimi dochodami i/lub oszczednosciami wycofuja je z
    mbanku, znam tez pare osob o wysokich dochodach (informatycy), ktorzy planowali
    zalozyc konto w mbanku jako swoje pierwsze lub drugie wirtualne konto, a teraz
    mowia, ze po tych zmianach nie zaloza konta w mbanku tylko w VWBd.
    Klienci z oszczednosciami maja oszczednosci dlatego, ze potrafia liczyc i
    oszczedzac...

    >O rany. Spale sie ze wstydu. Ale mi glupio. O cholera.

    Najwyrazniej, skoro sie tak naprodukowales w tym poscie. ;P

    >mBank wybral inna droge - radykalniejsza. Ja mimow szystko uwazam, ze bilans

    Mowmy szczerze: droge glupsza. Oni sami zapomnieli jaki kit od lat wciskali
    swoim klientom: http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html i nie przewidzieli
    co sie stanie.

    >wyjdzie na polus, bo pozbedzie sie klientow, ktorzy byli jedynie zrodlem
    >kosztow, nic nie dodajac. Mase krytyczna juz dawno przekroczono - wiec nie

    Ciekawe jak ta oplata ma sprawic, aby pozbyc sie takich klientow, oni przeciez
    konta nie beda z tego powodu likwidowac. Kazdy tu przeciez sypie jak z rekawa
    przykladami jak to mozna bylo zrobic madrzej, jesli rzeczywiscie chodzilo o
    pozbycie sie takich klientow...
    Poza tym BRE Bank zarabia na kredytowaniu przedsiewziec gospodarczych, to jest
    prawdziwe pole do zarobku, mbank mial byc i de facto w wiekszosci jest tylko
    zrodlem taniego pieniadza, wiec ta cala gadka o tym, ze mbank sam przez sie ma
    przynosci dochod to tylko mydlenie oczu. Najwyrazniej ktos zle zarzadzal BRE
    Bankiem, czyli kredytowano zle inwestycje, to teraz nawet mbank na sile chca
    zrobic napredce dochodowy z tego powodu.

    >Bo ci, ktorzy mieli tam przelackase ze wzgledu na 0,1 wyzsze oprocentowanie
    >zrobili to juz dawno. No wiec?

    Nie wszyscy, ja pomimo posiadania konta w VWBd od poczatkow jego istnienia, od
    pewnego czasu niewiele w nim mialem, a duzo w mbanku, a teraz bedzie odwrotnie.

    dn

  • 28. Data: 2004-02-04 20:35:58
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 04 Feb 2004 16:26:49 +0100, devnull <d...@n...net>
    wrote:

> [...]
    >direct, wydłużył się czas obsługi Państwa aplikacji i otwierania rachunków.
    >Szczególnie wielu klientów zdecydowało się otworzyć rachunki w Volkswagen Bank
    >direct w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Zapewniamy, że nasi konsultanci
    >skontaktują się telefonicznie z każdą osobą, która złożyła wniosek poprzez
    >Centrum Formularzy w możliwie najkrótszym czasie i procedura otwierania
    >rachunków będzie kontynuowana. Prosimy jednak o zachowanie cierpliwości -
    >Państwa wnioski zostaną umieszczone w bazie danych banku i będą kolejno
    Traktowanie nie do końca na serio, bo powinni zatrudnić ze 3-4 nowych
    konsultantów (nawet na miesiąc czy 2), żeby ten ruch rozładować, a nie
    powiadamiać tylko, że się przedłuży czas oczekiwania.

    >Zapewniamy Państwa, że podjęliśmy już odpowiednie kroki, aby wszystkie wnioski
    >o otwarcie rachunków zostały jak najszybciej obsłużone. Pragniemy także
    >podziękować osobom otwierającym rachunki w Volkswagen Bank direct za docenienie
    >wysokiej jakości naszej oferty. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli
    >Państwa powitać w gronie Klientów banku. "
    Mam nadzieję, że to zapewnienie oznacza zatrudnienie nowych
    konsultantów (lub innych obrabiaczy wniosków) to może mi mój token w
    końcu przyślą ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 29. Data: 2004-02-04 20:49:13
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 4 Feb 2004 21:34:30 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >W tej chwili licza sie wyniki! :) zobaczymy. No ale jesli maja sie lada

    W tej chwili to jeszcze za wczesnie, niech za pare m-cy policza... :P

  • 30. Data: 2004-02-04 20:52:30
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > E nie gadaj. W tym momencie KK Citka chyba najdrozsza jest zarowno ze
    > wzgledu na oplaty jak i na kredyt. A z planowanyvch od wielu miesiecy zmian
    > ani widu ani slychu hehehe ;)

    Zapomniałeś o najdroższym ubezpieczeniu karty - 78zl/rok.

    > W tej chwili licza sie wyniki! :) zobaczymy. No ale jesli maja sie lada
    > chwila laczyc z BPHem?

    Myślę, że w b.krótkim czasie będą dwie fuzje. A na horyzoncie kolejne dwie...

    --
    Witek