  • Data: 2004-02-06 06:47:19
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Feb 2004 20:50:41 +0100, Krystek
    <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:

    >Zwykła to ona by była, gdyby Twoje posty rzeczowo odnosiły się do
    >wypowiedzi piszących. Ale oczywiście musisz udowodnić, że to ty masz
    >rację i nie potrafisz przyjąć do wiadomości rzeczowych argumentów od
    >ludzi, którym chce się jeszcze odpispywać na twoje posty.
    Amra tak samo nie przedstawił, żadnych konkretów, nic tylko gadanina,
    porównanie kosztów w konkretnych krajach, bez żadnej analizy, czy
    konkretnego wyliczenie ... tylko gadanie.

    A jego ostatni post to dowodzi chyba czegoś zupełnie odwrotnego niż by
    chciał. Skoro konczy się tak "...To wszystko daje nadzieję na znacznie
    zwiększenie rentowności już w niedalekiej przyszłości.". To chyba
    jasno wynika z tego (z całego tekstu też), że mBank wcale nie musiał
    wprowadzać dodatkowych opłat, żeby Commerzbankowi się opłacało
    inwestowanie w BRE, skoro pare razy pojawiają się w tym tekscie
    stwierdzenia, że to dobra inwestycja. Rozumiem, że może być jeszcze
    lepsza, dzięki temu, że mbank zacznie przynosić zyski szybciej, ale
    nijak ten tekst nie udowadnia, że zmiany TOiP mbanku były konieczne ..

    >Poza tym nie
    >potrafisz podać konkretnych argumentów przemawiających za prawdziwością
    >twoich tez.
    Niestety Amra też nie potrafi podać żadnego konkretu, tylko mowa
    trawa, że inne warunki inne koszty itp, ale ZERO konkretów, czy
    wyliczeń które by to dowodziły. Przy takim przedstawianiu argumentów
    ani devnull ani Amra nie mają racji, bo nie są w stanie nikogo, a tym
    bardziej swego adwersarza przekonać do swojego stanowiska.

    >Na dodatek poddajesz w wątpliwość wypowiedzi o bankowości i
    >finansach kogoś, kto ma wykształcenie w tym kierunku i trochę bardziej
    >się orientuje w ich specyfice niż "przeciętny zjadacz chleba".
    To żaden argument, u mnie w dziale informatyki największym guru jest
    człowiek po wydziale budowlanym polibudy, który nie miał żadnego
    przedmiotu czysto informatycznego podczas całych studiów, i jakoś nie
    poddajemy w wątpliwość jego wiedzy, a znam za to tony ludzi z
    wykształceniem "informatycznym", którzy nie mają pojęcia o temacie.
    Tak jest w każdej dziedzinie życia ... żaden to argument.

    >chciałbyś, żebyuznać twoje racje, a nie potrafisz ich nawet uzasadnić i
    >jak wół upierasz się przy swoim. No i zamiast poważnie odpisywać
    >podpierasz się cytatami i techniką kopiuj / wklej.
    Nie tylko on ...

    >Co do mBanku to
    >zobaczymy czy ten krok z wprowadzeniem opłat mu pomoże czy też zaszkodzi
    >jego kondycji (tak jak ty uparcie twierdzisz i nie chcesz przyjąć do
    >wiadomości, że może być także inaczej). Pożyjemy, zobaczymy.
    Trudno to będzie stwierdzić, skoro nie ma rzeczywistości
    alternatywnej, w której tych opłat mbank nie wprowadził.

    Mnie ani Amra ani devnull nie przekonują do swojego zdania, bo żaden z
    nich nie potrafił pokazać konkretnego wyliczenia zysków i strat
    mbanku. A argumenty przez nich przytaczane nijak nie udowadniaja (a
    wręcz czasem przeczą) ich tez.

    pzdr,
    Dentarg

    --