    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WLAN i bezpieczeństwo
    Date: Mon, 22 Dec 2008 21:07:13 +0100

    Oczywiście system jest "zdrowy". Zresztą gdyby nie był to problemy
    pojawiłyby się też i w przypadku kabla, więc to inna sprawa. Chciałbym
    natomiast korzystać z WLAN także np. do poczty, a tam też jest połączenie
    szyfrowane - głównie chyba właśnie po to ludzie wykorzystują WLAN w
    laptopach. Swoją drogą, gdy zacząłem się tym bawić to doznałem szoku ile
    tych sieci jest - w miastach chyba zupełnie nie ma sensu korzystać z netu w
    komórce, bo nie sposób czegoś nie wyłapać.
    Swoją drogą zastanawiam się czy część z tych sieci nie jest po prostu
    postawiona przez amatorów, którzy nie byli w stanie... albo mieli zbyt małą
    wiedzę... aby je odpowiednio zabezpieczyć. Dziś praktycznie każdy router do
    neo choćby ma WLAN.