  • Data: 2008-12-23 11:11:38
    Temat: Re: WLAN i bezpieczeństwo
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdzie. Ale nie ma też sankcji za czerpanie powietrza z powietrza ;-)

    A klimatyczne? :-)

    > IMHO wystarczy jakieś nieszkodliwe ciasteczko "I WAS HERE".

    Wczytane bez autoryzacji użytkownika i bez jego zgody. No nie wiem... Do
    tego w jakiś sposób trzeba zlokalizować komputer, z którego się logowano.
    IMHO za dużo roboty wobec potencjalnych "strat".

    > Ale art. 267 par. 2 kk nic nie mówi o zabezpieczeniu. Uprawnienie nie
    > polega na uzyskaniu kodu, uzyskanie dostępu bez uprawnienia nie polega na
    > przełamaniu zabezpieczenia.

    Wiem, dlatego przykład telewizji kodowanej nie jest chyba najlepszy.

    OK, dzięki za wyjaśnienia. Uważam ten temat za wyczerpany.