  • 1. Data: 2005-08-09 17:22:32
    Temat: W jakim banku zalozyc rachunek?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Potrzebuje zalozyc rachunek, zwykly ror ale nie orientuje sie ktory z
    bankow oferuje najlepsza aktualnie oferte. Konto ma byc dla studenta
    nie zarabiajacego regularnie. Osobiscie korzystam z mBanku i jestem z
    niego zadowolony. Brak oplat- jedynie za przelewy. Prosty w obsludze
    teraz wprowadzono rachunek inwestycyjny i fundusze. Oprocentowanie i
    tak wszedzie jest znikome wiec to w suie pewnie wiekszej roznicy nie
    ma- ale moze ktos zna lepsze oferty?

  • 2. Data: 2005-08-09 17:23:20
    Temat: Re: W jakim banku zalozyc rachunek?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Przemyslaw Kempinski wrote:
> [...]
    > teraz wprowadzono rachunek inwestycyjny i fundusze. Oprocentowanie i
    > tak wszedzie jest znikome wiec to w suie pewnie wiekszej roznicy nie

    Lepsze = tansze? Trudno moze w sumie byc, a czego potrzebujuesz?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2005-08-09 17:36:12
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 19:23:20 +0200, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >Lepsze = tansze?

    Nie koniecznie, ale w tym wypatku chodzi o to zeby bylo jak najtansze.
    Przelewy sporadycznie beda wykonywane.

    > Trudno moze w sumie byc, a czego potrzebujuesz?

    Chyba najbardziej dostepnosci bankomatow- euronet jest ok- ale mozna
    tylko wielokrotnosc 50 wybrac- w mbanku bez prowizji jest tez w wbk
    wiec njgorzej nie jest...

  • 4. Data: 2005-08-09 17:40:39
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    Inteligo www.inteligo.pl dzialaja znacznie lepiej niz mbank

  • 5. Data: 2005-08-09 17:56:15
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-09 19:40, seba kocik napisał(a):

    > Inteligo www.inteligo.pl dzialaja znacznie lepiej niz mbank

    Niemożebyś. :-P

    Gree

  • 6. Data: 2005-08-09 18:02:10
    Od: zbihniew <z...@N...yahoo.no>

> [...]

    > teraz wprowadzono rachunek inwestycyjny i fundusze. Oprocentowanie i
    > tak wszedzie jest znikome wiec to w suie pewnie wiekszej roznicy nie

    W ING Konto Student jest za 2 zl/mies. (przez pierwsze 3 miesiace za
    darmo wiec mozna sie zaznajomic). Przelewy darmowe (przynajmniej do
    konca roku). Nie jestem w tej chwili do konca pewien czy najnizszy
    nominal to 20 czy 10. W Poznaniu na ten przyklad nie narzekam na
    bankomaty (czyli rowniez oddzialy), zawsze jak jest potrzebny jakis sie
    napatoczy.

  • 7. Data: 2005-08-09 18:02:25
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Chyba najbardziej dostepnosci bankomatow- euronet jest ok- ale mozna
    >tylko wielokrotnosc 50 wybrac- w mbanku bez prowizji jest tez w wbk
    >wiec njgorzej nie jest...

    W BZWBK nawet 10 wyplacisz.
    Jesli stac Cie na zdeponowanie 100 zl i placenie .99 zl miesiecznie za
    karte to mozesz dodatkowo zalozyc konto w inteligo i bedziesz mial
    dostep do bankomatow pko bp.

    Pzdr.
    Lack

  • 8. Data: 2005-08-09 18:03:11
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    Studenckie?
    Ja ma w BZWBK bez opłat, tylko za przelewy
    Prezyjemna obsługa przez internet (ale to oczywiście wrażenie subiektywne)
    Przelewy zabezpieczone przez SMSkody (bardzo fajne i IMHO dużo
    wygodniejsze od zdrapek
    Paweł

  • 9. Data: 2005-08-09 18:10:59
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-09 20:03, Pablo napisał(a):

> [...]
    > subiektywne)
    > Przelewy zabezpieczone przez SMSkody (bardzo fajne i IMHO dużo

    BZWBK ma być niby lepszym rozwiązaniem w stosunku do mBanku?

    Gree

  • 10. Data: 2005-08-09 20:50:42
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Ja jeszcze uzupe?nie;. Z.eby by?o w miare; ?atwo policzyc' czy nie
    przekroczylis'my poniz.ej 100 z? w inteligo a s'rednio pobieramy po trochu
    pienia;dze z konta to wystarczy na pocza;tku miesia;ca miec' oko?o 200 z? a na
    kon'cu zero. S'rednia przez ca?kowanie wychodzi 100. Dla bezpieczen'stwa
    moz.na miec' 300 na pocza;tku. Czyli jak ktos' ma wie;ksze wp?ywy to w ten
    sposób moz.e spokojnie wybierac' az. do zera na koncie z.eby doczekac' do
    naste;pnych wp?ywów na konto.