    From: zbihniew <z...@N...yahoo.no>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jakim banku zalozyc rachunek?
    Date: Tue, 09 Aug 2005 20:02:10 +0200

    Przemyslaw Kempinski wrote:

    > Witam,
    >
    > Potrzebuje zalozyc rachunek, zwykly ror ale nie orientuje sie ktory z
    > bankow oferuje najlepsza aktualnie oferte. Konto ma byc dla studenta
    > nie zarabiajacego regularnie. Osobiscie korzystam z mBanku i jestem z
    > niego zadowolony. Brak oplat- jedynie za przelewy. Prosty w obsludze
    > teraz wprowadzono rachunek inwestycyjny i fundusze. Oprocentowanie i
    > tak wszedzie jest znikome wiec to w suie pewnie wiekszej roznicy nie
    > ma- ale moze ktos zna lepsze oferty?

    W ING Konto Student jest za 2 zl/mies. (przez pierwsze 3 miesiace za
    darmo wiec mozna sie zaznajomic). Przelewy darmowe (przynajmniej do
    konca roku). Nie jestem w tej chwili do konca pewien czy najnizszy
    nominal to 20 czy 10. W Poznaniu na ten przyklad nie narzekam na
    bankomaty (czyli rowniez oddzialy), zawsze jak jest potrzebny jakis sie
    napatoczy.