  • 11. Data: 2005-08-10 15:03:36
    Temat: Re: W jakim banku zalozyc rachunek?
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:l9qhf11duq0v8rg7l0jsqr9gajfef85cg8@4ax.com...

    > Nie koniecznie, ale w tym wypatku chodzi o to zeby bylo jak najtansze.
    > Przelewy sporadycznie beda wykonywane.

    > Chyba najbardziej dostepnosci bankomatow- euronet jest ok- ale mozna
    > tylko wielokrotnosc 50 wybrac- w mbanku bez prowizji jest tez w wbk
    > wiec njgorzej nie jest...

    Polecam mBank. Załóż z mojego polecenia i wpisz w formularzu 10 ostatnich
    cyfr mojego rachunku 31091173. Poza tym w mBanku masz jeszcze możliwość
    inwestowania w fundusze (SFI) i na giełdzie (eMakler).

  • 12. Data: 2005-08-10 15:31:48
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    Gree <g...@T...o2.pl> napisał(a):

    > Niemożebyś. :-P

    a o jaki bank jak nie pko bp sie potykasz na kazdym kroku???
    Inteligo VE jest najlepsza -lepsze sa tylko KK :P

    a jak ktos nie_chce miec calej sumy na karcie to niech zalozy sobie subkonto w
    koncie i juz

    a nie wspomne juz o tych sms'ach i pdf'ach podpisanych co po wydrukowaniu sie
    nie czepiaja... normanie same plusy....
    no moze 99gr na miech za karte to drogo :D:D
    ale jak bedziesz miec "stale" 1300pln + to co wydasz to karta jest tak jakby
    za free :P:P:

  • 13. Data: 2005-08-10 17:04:09
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-10 17:31, seba kocik napisał(a):

    > a o jaki bank jak nie pko bp sie potykasz na kazdym kroku???

    No i?

    > Inteligo VE jest najlepsza -lepsze sa tylko KK :P

    Ciekawe. Niby czemu? Że ma odblokowane MO/IO/TO? A mi bardziej odpowiada
    bezprowizyjna wypłata z *każdego* bankomatu - i porównaj tu VE inteligo
    do VE Fortisa, albo Maestro z BOŚ.

    > a jak ktos nie_chce miec calej sumy na karcie to niech zalozy sobie
    > subkonto w
    > koncie i juz

    W mBanku też można mieć tandem eKONTO (+ karta) + eMAX (bez karty).
    Kakij problem?

    > a nie wspomne juz o tych sms'ach i pdf'ach podpisanych co po
    > wydrukowaniu sie
    > nie czepiaja... normanie same plusy....

    Powiadamianie smsem po dwóch miesiącach od założenia rachunku w Inteligo
    kosztuje 4,99 PLN. Natomiast zrzut potwierdzenia do podpisanego pdfa to
    faktycznie przydatna rzecz. Podobnie przesłanie podpisananego przez
    Inteligo maila z potwierdzeniem, czy możliwość wysłania faksu z
    potwierdzeniem.

    No tak jakby. :-P

    Gree

  • 14. Data: 2005-08-11 16:56:48
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 17:03:36 +0200, "Paweł Nyczaj"
    <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> napisał(a):

    >Polecam mBank. Załóż z mojego polecenia i wpisz w formularzu 10 ostatnich
    >cyfr mojego rachunku 31091173. Poza tym w mBanku masz jeszcze możliwość
    >inwestowania w fundusze (SFI) i na giełdzie (eMakler).

    hehe- jak juz pisalem mam juz konto w mBanku wic jak bede zakladal
    nastepne to wpisze swoje 10 cyfr ;-), ale spoko.