  • 11. Data: 2004-04-14 14:28:56
    Temat: Re: W jakich bankach można wypłacać gotowkę z karty ?
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A bankomat ci nie wystarczy ???

    Zazwyczaj wystarczy, ale nie zawsze. Ujmując rzecz oględnie to jest taka
    karta, przy której wypłata w bankomacie kosztuje mnie ok 4 zł ;-) a w banku
    około 6 zl. Jak chcę mieć na raz 10 k to bankomat mnie męczy to raz a
    kosztuje mnie to trzy razy więcej.
    Wiem, że to fanaberie, ale tak sobie spytałem, bo chciałbym dać zarobić komuś
    innemu niż te dwa wyżej wymienione (mam z nimi przejścia historyczne
    nienajciekawsze).
    Z przyrodniczej też ciekawości się pytałem, bo dotychczas nic innego w
    Warszawie nie spotkałem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2004-04-14 14:30:43
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Dzęki za dobre chęci

  • 13. Data: 2004-04-15 11:08:50
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Oczywiście nie idzie mi o bankomaty, tylko wypłaty w okienku, ograniczone
    > tylko limitem karty
    > Wiem, że można tak w PKO BP i PeKaO SA, czy Ktoś zna inne banki?

    Chyba wiekszosc np. ING czy BPH, ale to kosztuje :(

    PiotR

  • 14. Data: 2004-04-19 07:17:57
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Chyba wiekszosc np. ING czy BPH, ale to kosztuje :(

    Pomorski Bank Spółdzielczy w sąsiedniej wiosce.

    Grzexs

  • 15. Data: 2004-04-21 13:02:50
    Temat: Re: W jakich bankach można wypłacać gotowkę (Euro) z karty ?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To ja mam pytanie uzupełniające: w jakich bankach krajowych można wypłacić
    Euro w gotówce, w okienku?
    JaC

  • 16. Data: 2004-04-21 15:05:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To ja mam pytanie uzupełniające: w jakich bankach krajowych można wypłacić
    > Euro w gotówce, w okienku?

    We wszystkich

  • 17. Data: 2004-04-21 23:07:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "SP9LWH" <s...@a...pl> writes:

    > We wszystkich

    Po pierwsze, to bank musi w ogole robic cokolwiek z Euro i to w postaci
    gotowkowej - chyba nawet nie jest to wiekszosc bankow.

    Po drugie, musi umiec wyplacic cokolwiek z karty.

    Po trzecie, i tak zapewne bedzie to przewalutowanie ze zlotowek,
    i obciazenie w zlotowkach.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 18. Data: 2004-04-22 07:21:23
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Po pierwsze, to bank musi w ogole robic cokolwiek z Euro i to w postaci
    > gotowkowej - chyba nawet nie jest to wiekszosc bankow.

    Możliwe, że masz rację i Bank Spółdzielczy w "Mysiej Wólce" nie ma Euro
    Wszystkie miejskie centralne oddziały wieloodziałowych banków murowanych
    mają przynajmniej u siebie kantor walutowy
    Zatem w każdym z nich Euro powinno dać się gotówką dostać do ręki. "Za ile"
    jest osobną sprawą.
    Nie było to pytanie w stylu: czy z karty mbank pobiorę w "Zapyziałej
    Polanie" Euro"

  • 19. Data: 2004-04-22 11:03:23
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Twoja odpowiedź jest w stylu: " Q.: Jak wysłać pieniądze do Stanów? A.:
    Wyślij obrączkę i niech tam sobie sprzedadzą w lombardzie. "Za ile" jest
    osobną sprawą."
    JaC