  • 1. Data: 2004-04-14 10:40:14
    Temat: W jakich bankach można wypłacać gotowkę z karty ?
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Oczywiście nie idzie mi o bankomaty, tylko wypłaty w okienku, ograniczone
    tylko limitem karty
    Wiem, że można tak w PKO BP i PeKaO SA, czy Ktoś zna inne banki?

    TIA
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-14 11:11:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    yayco wrote:
    > Oczywiście nie idzie mi o bankomaty, tylko wypłaty w okienku,
    > ograniczone tylko limitem karty
    > Wiem, że można tak w PKO BP i PeKaO SA, czy Ktoś zna inne banki?

    Integrum BGŻ
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-04-14 11:17:43
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Integrum BGŻ
    >*** blad ***

    Zdaje się że byłem za mało szczegółowy: idzie mi o wypłatę z dowolnej karty
    visa albo master, a nie z karty wydanej przez konkretny bank. Akurat w
    Integrum miałem (Warszawa, Żurawia) najpierw powiedziano mi że OK ale jak
    zobaczyli, że mam calkiem inną kartę to rozłożyli ręce i odmówili.

  • 4. Data: 2004-04-14 12:43:36
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym yayco, o bladym poranku, olśniony, napisał(a):

    > Zdaje się że byłem za mało szczegółowy: idzie mi o wypłatę z dowolnej
    > karty visa albo master, a nie z karty wydanej przez konkretny bank.

    To przeważnie sprawa konkretnego oddziału, a nie całego banku. Jeśli na
    kasie mają nalepki VISA, MC itp., to znaczy że mają zainstalowany
    EFT-POS, czyli cos podobnego do czytnika sklepowego. I wtedy mozna
    wypłacać z dowolnej karty spośród tych oznaczonych. Czasem zamiast
    elektroniki trafia się jeszcze nawet staromodny imprinter, czyli
    żelazko.

    --
    woy

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]

  • 5. Data: 2004-04-14 12:53:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    woy wrote:
> [...]

    teraz jasne

    > (...) Czasem zamiast elektroniki trafia się jeszcze nawet staromodny
    > printer, czyli żelazko.

    tak wlasnie wyplaciłem z VC w Egipcie bo bankomaty rowno odmawiały wszystkim
    urlopowiczom z całej Europy :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-04-14 12:53:53
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >To przeważnie sprawa konkretnego oddziału, a nie całego banku. >
    OK, ale czy znasz takie warszawskie oddziały innych niż PKO i PeKaO banków,
    które to robią?

  • 7. Data: 2004-04-14 12:56:52
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >tak wlasnie wyplaciłem z VC w Egipcie bo bankomaty rowno odmawiały wszystkim
    >urlopowiczom z całej Europy :-)
    >*** blad ***
    W Egipcie, Portugali, Niderlandach, nie ma sprawy - ale czy u nas robi to
    wyłącznie PKO i PeKaO?

  • 8. Data: 2004-04-14 13:12:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    yayco wrote:
    > W Egipcie, Portugali, Niderlandach, nie ma sprawy - ale czy u nas
    > robi to wyłącznie PKO i PeKaO?

    A bankomat ci nie wystarczy ???
    Zzwykle prowizja za wyplate w banku jest wyzsza niz w bankomacie, a poza tym w
    banku jest zwykle kolejka i krotkie godziny pracy
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-04-14 14:01:55
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym yayco, o bladym poranku, olśniony, napisał(a):

    > OK, ale czy znasz takie warszawskie oddziały innych niż PKO i PeKaO
    > banków, które to robią?

    He, no to mów od razu, ze ci chodzi o Wawę. Tu Ci nie pomogę, bo jestem
    z południa, ale w Polsce parę takich oddziałów różnych banków widziałem.
    Nawet w bankach spółdzielczych (niektórych) tak można.

  • 10. Data: 2004-04-14 14:05:16
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym yayco, o bladym poranku, olśniony, napisał(a):

    > W Egipcie, Portugali, Niderlandach, nie ma sprawy - ale czy u nas
    > robi to wyłącznie PKO i PeKaO?

    Nie, robią to różne banki, ale musisz sprawdzić osobiście, bo nie ma na
    to żadnej reguły. To taka usługa często traktowana trochę zastępczo do
    bankomatu - tzn. jesli gdzieś bankomat się nie opłaca, zdarza się, że
    bank instaluje EFT-POS-a albo wyposaża kasę w imprinter.