  • 1. Data: 2004-04-14 08:48:14
    Temat: Karta kredytowa - plus dla CitiBanku (dlugie)
    Od: robzzz <robzzz@inetproREMOVE_IT.pl>

    Osobiste doswiadczenie z Citi.

    Jestem posiadaczem karty kredytowej CitiBanku gdzies od 5 lat. I wlasciwie
    tylko tego produktu. Zadnych kredytow nie bralem, splaty regularnie i w
    terminie.

    Ale przy calym koszcie 75 PLN + co miesiac 6,50 daje to ok 150 PLN rocznie.
    Przez ten czas na rynku pojawily sie u konkurencji rownie dobre produkty.

    Wiec przez strone w Necie wyslalem pytanko, jaka jest procedura rezygnacji
    z karty i przy okazji czy mozliwe jest ustalenie indywidualnych warunkow
    oplat za karte ?

    I co ...

    Odpowiedz po jednym dniu z opisem warunkow likwidacji karty i informacja,
    ze w tej sprawie skontaktuje sie ze mna jeszcze konsultant.

    Kolejny dzien, telefon i mily Konsultant po krotkiej rozmowie proponuje 45
    PLN mniej za zblizajaca sie oplate roczna. :)

    Ktos powie, jasne, ze i tak sa tansze karty na rynku.
    Ale jestem zaszokowany elastycznoscia Citi i troska o "szarego" klienta :)

    Wielki plus dla Citi !!! Kolejny rok zostaje z Wami ;)

    --
    robzzz

  • 2. Data: 2004-04-14 09:09:21
    Temat: Re: Karta kredytowa - plus dla CitiBanku (dlugie)
    Od: "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl>

    "robzzz" <robzzz@inetproREMOVE_IT.pl> wrote in message
    > Osobiste doswiadczenie z Citi.
    >
    > Kolejny dzien, telefon i mily Konsultant po krotkiej rozmowie proponuje 45
    > PLN mniej za zblizajaca sie oplate roczna. :)
    [cut]
    boja sie utraty klientow, tak jak mieli po polaczeniu z handlowym.
    Ale dziwne, ze 45, bo mi dali 20 oplaty do konca waznosci karty
    (wiec 2 najblizsze lata) ;-)
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 3. Data: 2004-04-14 09:30:28
    Od: "Marvin" <_...@a...pl>

    Uzytkownik "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl> napisal w
    wiadomosci news:407cff09$1@news.california.pl...
> [...]
    > boja sie utraty klientow, tak jak mieli po polaczeniu z handlowym.
    > Ale dziwne, ze 45, bo mi dali 20 oplaty do konca waznosci karty

    To tylko negocjacje :)
    Ja osiagnalem 0zl oplat za 2 karty na wieki wieków....
    Marvin

  • 4. Data: 2004-04-14 09:51:04
    Od: "Karol" <k...@p...pl>

    Do mnie WBK sam zadzwonil i zaproponowal 0 PLN za zlota MC na wieki wieków.

  • 5. Data: 2004-04-14 09:52:24
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Uzytkownik "robzzz" <robzzz@inetproREMOVE_IT.pl> napisal w wiadomosci
    > Kolejny dzien, telefon i mily Konsultant po krotkiej rozmowie proponuje 45
    > PLN mniej za zblizajaca sie oplate roczna. :)

    Mi ta karte zaoferowali za 15 PLN i jeszcze dorzucaja portfel Pierre
    Cardine. Nie wiem czy brac , bo mam ROR w PKOBP i tam jest karta za 59 PLN.
    Niby jest drozsza, ale Citi ma oprocentowanie 38 %, a PKOBP 19,9%. Czasami
    korzystam z kredytu wiec oprocentowanie jest wazne. Czy to ubezpieczenie
    6,50PLN w Citi jest obowiazkowe? Czy w PKOBP tez takie jest? Która karte
    byscie wybrali ?
    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 6. Data: 2004-04-14 19:37:37
    Od: "robert" <r...@n...pl>

    > To tylko negocjacje :)
    > Ja osiagnalem 0zl oplat za 2 karty na wieki wieków....

    A ja 30 PLN za 2 karty na wieki wieków. Widocznie słabo negocjowałem - muszę
    sie im przypomniec :-))))

    Robert

  • 7. Data: 2004-04-14 19:41:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:
> [...]
    > korzystam z kredytu wiec oprocentowanie jest wazne. Czy to ubezpieczenie
    > 6,50PLN w Citi jest obowiazkowe? Czy w PKOBP tez takie jest? Która karte

    CITI. Korzystać z oprecentowani na karcie? W życiu. natomiast citi ma
    przede wszystkim sensowne reklamacje. Testowałem na własnej skórze.

    --

  • 8. Data: 2004-04-15 10:54:43
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

> [...]
    > z karty i przy okazji czy mozliwe jest ustalenie indywidualnych warunkow

    Kumplowi, gdy zadzwonil do Citi i chcial zreygnowac, bo 75 zl bylo mu za
    drogo,
    zaproponowali 25 zl na rok ...... i zostal.
    Krzysiek