  • 1. Data: 2004-04-14 07:48:32
    Temat: Re: mbank - mozliwosci kredytowe
    Od: "Dareq" <d...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <jawa.usun_to@usun_to.hm.pl> napisał w wiadomości
    news:c5nufg$5qv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > swiete slowa

    bank rozkłada nad Tobą parasol kiedy swieci slonce, kiedy zaczyna padac ...
    ( wiadomo jak jest )

  • 2. Data: 2004-04-15 06:51:02
    Temat: mbank - mozliwosci kredytowe
    Od: "Marcin" <jawa.usun_to@usun_to.hm.pl>

    witam,
    Moze ktos sie orientuje jak dziala w w/w banku wniosek sprawdzajacy zdolnosc
    kredytowa ?
    wypelniam go na rozne sposoby i nawet jesli podaje zarobek 15000 to pisze ze
    nie mam zdolnosci kredytopwych...
    Pani na infolinii mowi ze no skoro tak mowi system to tak jest i ze inne
    czynniki sa tez sprawdzane (sluzba wojskowa itp).
    A non stop napotykam banery z oferta ze karty kredytowe wydawane sa dla osob
    ktorych przychod miesieczny wynosi juz od 500 zl...

    i gdzie tu logika ?
    Marcin...
    (adres antyspamowy)

  • 3. Data: 2004-04-15 07:53:36
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > i gdzie tu logika ?
    > Marcin...

    System przyjmuje, ze klamiesz i przez to jestes niewiarygodny ;-)))))

  • 4. Data: 2004-04-15 08:13:04
    Od: "Marcin" <jawa.usun_to@usun_to.hm.pl>

    > System przyjmuje, ze klamiesz i przez to jestes niewiarygodny ;-)))))

    tak tylko ze troche to dziwne bo jesli podaje prawdziwe informacje to tez
    nieprzyjmuje...
    i tak zastanawiam sie jakie kryteria trzeba spelnic ? moze bledem jest to ze
    np. stan cywilny Kawaler jest zaznaczony,albo nie wiem co jeszcze.

  • 5. Data: 2004-04-15 08:38:58
    Od: Bartosz Kompf <k...@p...onet.pl>

    witam wszystkich

> [...]
    > i tak zastanawiam sie jakie kryteria trzeba spelnic ? moze bledem jest to ze
    > np. stan cywilny Kawaler jest zaznaczony,albo nie wiem co jeszcze.

    bylem (i w sumie ciagle jestemm) zadowolonym klientem mBanku. jakos na
    poczatku roku SAMI zaproponowali mi karte kredytowa. wypelnilem
    wniosek, wszystko ok, wybralem sobie nizszy max kredyt niz
    proponowany, oczekuje na kontakt z banku. po jakims czasie dzwoni Pan,
    kompletowanie wszystkich potrzebnych dokumentow trwalo dosyc dlugo -
    zaswiadczenie z us i zus. w koncu sie umawiam na podpisanie umowy.
    skladam podpisy, Pani mowi, ze za ok. 2 tygodnie bede mial juz karte.
    i jakies bylo moje zdziwienie, kiedy po kilku dniach przychodzi mail o
    tresc zblizonej do nastepujacej: "nasi specjalisci od ... stwierdzili,
    ze nie spelnia pan potrzebnych wymagan do otrzymania karty
    kredytowej...". troche mnie zatkalo. przeciez sam sie nie pchalem w
    to, zaproponowali, stwierdzilem, ze sie przyda i tyle. zdobycie
    wszystkich kwitow kosztowalo glownie troche czasu, wiec nie wiem jak
    dziala ich system. od tego czasu czuje jakis niesmak.

    ---
    pozdrawiam
    kerrang

  • 6. Data: 2004-04-15 09:51:05
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    osob
    > ktorych przychod miesieczny wynosi juz od 500 zl...

    Te mBankowe formularze sa zwalone.
    30 latek pracujacy u jednego pracodawcy na czas nieokreslony od 3 lat
    osiagajacy dochody 3500 zl netto miesiecznie i z uregulowana sluzba
    wojskowa, majacy 800 zl stalych obciazen tez dostaje brak zdolnosci
    kredytowej
    jesli mieszka ... u rodzicow.

    PiotR

  • 7. Data: 2004-04-15 10:38:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > osiagajacy dochody 3500 zl netto miesiecznie i z uregulowana sluzba
    > wojskowa, majacy 800 zl stalych obciazen tez dostaje brak zdolnosci

    A czy 30-latek o takich dochodach mieszkajacy u rodzicow nie budzi podejrzen
    o jego zdrowie psychiczne?
    Jakby nie bylo moze to zagrazac wyplacalnosci...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2004-04-15 11:01:51
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    podejrzen
    > o jego zdrowie psychiczne?
    > Jakby nie bylo moze to zagrazac wyplacalnosci...

    A co powiesz na sytuacje ze rodzice sa wlascicielami 3 mieszkan:
    w jednym mieszkaja oni
    w jednym 30 latek
    a trzecie wynajmuja ?
    Z prawnego punktu widzenia osoba taka mieszka u rodzicow bo sama nie ma
    tytulu prawnego do mieszkania a rodzice jakos nie spiesza sie z dzieleniem
    schedy.

    PiotR

  • 9. Data: 2004-04-15 11:07:44
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz Kompf" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkich kwitow kosztowalo glownie troche czasu, wiec nie wiem jak
    > dziala ich system. od tego czasu czuje jakis niesmak.

    :-))))))))))) cały mbank - robią wszystko, żeby traktować ich najgorzej jak
    sie da
    mnie tez zrobili w konia rok temu i to okrutnie,
    zlozylem wniosek, otrzymalem wszystkie mozliwe potwierdzenia, mialem doslac
    zaswiadczenie o rezygnacji z poprzedniej kk (przeniesienie), zrobilem to juz
    po podpisaniu umowy z ich agentem i .......... otrzymalem wowczas odmowe
    !!!!!
    przez w sumie ponad miesiac bylem wiec bez karty (co skutkowalo
    koniecznoscia noszenia gotowki przy sobie) i musialm rozgladac sie
    gwaltownie za innym bankiem

  • 10. Data: 2004-04-15 12:14:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > podejrzen
    > >
    > A co powiesz na sytuacje ze rodzice sa wlascicielami 3 mieszkan:
    > w jednym mieszkaja oni
    > w jednym 30 latek
    > a trzecie wynajmuja ?

    Ze powinien isc na swoje poki go grzecznie nie wyprosili.
    Mogliby wynajmowac 2 mieszkania, a tak gowniarz niby dorosly a swojego
    rozumu nie ma...;-)

    > Z prawnego punktu widzenia osoba taka mieszka u rodzicow bo sama nie ma
    > tytulu prawnego do mieszkania a rodzice jakos nie spiesza sie z dzieleniem
    > schedy.

    Tu nie ma zadnej schedy.
    Moze bedzie, jak sie starym zejdzie, ale teraz to jest tylko ich wlasnosc.
    Moze by chcieli sprzedac te 2 nadmiarowe i pojechac w podroz dookola swiata,
    a tobie co do tego?
    Kupowales te mieszkania za swoje?

    --
    Pozdrowienia