  • 21. Data: 2003-12-12 10:28:49
    Temat: Re: VW roznica
    Od: "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    news:brc4fj$gjq$1@news.onet.pl...
    > : Użytkownik "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości : news:brc40k$g9i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > :
    > : > > 0-800-103-301
    > : > > Są mili i kompetentni. Zadzwoń - wszystkiego się dowiesz.
    > : > >
    > : > Akurat tego numeru chyba nie ma na strnie. I chyvba to rozumiem.
    > :
    > : Jest w FAQ przy zastrzeganiu kart. I chyba nigdzie indziej.
    > :
    Oraz na każdym wyciągu miesięcznym plusKonta i e-Direct.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 22. Data: 2003-12-12 10:31:34
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brc58n$85u$...@h...nd.e-wro.pl,
    userekMalutki <f...@N...poczta.onet.pl>:

    > Oraz na każdym wyciągu miesięcznym plusKonta i e-Direct.

    ???
    to podaj link ;)

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-12-12 10:40:55
    Od: "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    userekMalutki wrote:
    [...c]

    > Oraz na każdym wyciągu miesięcznym plusKonta i e-Direct.

    Chyba rozmawialiścmy o stronie internetowej. Poza tym jak "nie-klient'
    ma dostawać wyciagi ? Bo ja nie znam takiego banku.

    KJ

  • 24. Data: 2003-12-12 10:48:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <7...@n...onet.pl>, Piotr wrote:

    > Jeden token jest do obydwóch kont. ID i logowanie jest jedno, a po
    > zalogowaniu wybierasz typ konta, z którym chcesz pracować.

    I to jest kluczowa informacja. Bo bez niej z tego, co znajduje się w
    TPiO odnośnie opłat za token jeszcze nic nie wynika. Tylko czy jest
    ona gdzieś dostępna na www?

    Renata

  • 25. Data: 2003-12-12 15:23:05
    Od: "Human Being" <p...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:brc40k$g9i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jest w FAQ przy zastrzeganiu kart. I chyba nigdzie indziej.

    Jest prawie na wszystkich materiałach informacyjnych, które dostaje
    się po założeniu konta.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 26. Data: 2003-12-12 15:51:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest prawie na wszystkich materiałach informacyjnych, które dostaje
    > się po założeniu konta.

    Proszę o linka.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 27. Data: 2003-12-12 19:54:27
    Od: z...@p...onet.pl

    > 7...@n...onet.pl,

    > Albo przed zalogowaniem.

    Ooo? - to ciekawostka...
    Można prosić o 'przepis' wybierania *przed* , svp :)

  • 28. Data: 2003-12-12 20:04:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Ooo? - to ciekawostka...
    > Można prosić o 'przepis' wybierania *przed* , svp :)

    Bylo juz o tym wiele razy - analogicznie jak w Lukasie.

    No dobra, to jeszcze raz. Zrob sobie zakladki gotowe wg. wzoru:

    https://login.vwbankdirect.pl/secure/welcome?r=11111
    11111&typ=0
    https://login.vwbankdirect.pl/secure/welcome?r=11111
    11112&typ=0

    To beda linki wprost do dwoch kont w VW. Dodatkowo uzyteczne do szybkiego
    przelaczania sie miedzy kontami juz po zalogowaniu.
    Oczywiscie musisz wpisac wlasciwe dla Twoich rachunkow dane w zmiennej r=

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-12-12 21:10:07
    Od: " dezet" <d...@N...gazeta.pl>

    Robert <u...@o...pl> napisał(a):

    > Bylo juz o tym wiele razy - analogicznie jak w Lukasie.
    >
    > No dobra, to jeszcze raz. Zrob sobie zakladki gotowe...

    Ach...o to chodzi!
    Stosuję skróty z pulpitu i/lub paska poleceń - tak jest wygodniej (jeśli
    dobrze się domyślam: miałeś na myśli zakładki w katalogu "Ulubione"?).

    Przypuszczałem, że znasz jeszcze jakiś inny, cenny knif...

    W każdym razie thx za wyjaśnienie :)

    zd9

  • 30. Data: 2003-12-12 21:56:14
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brdarf$57n$...@i...gazeta.pl,
    dezet <d...@N...gazeta.pl>:

    > Ach...o to chodzi!
    > Stosuję skróty z pulpitu i/lub paska poleceń - tak jest wygodniej
    > (jeśli dobrze się domyślam: miałeś na myśli zakładki w katalogu
    > "Ulubione"?).

    Mialem na mysli gdziekolwiek - to nie ma przeciez znaczenia :)
    Dlatego uzylem generycznego terminu "zakladki".

    > Przypuszczałem, że znasz jeszcze jakiś inny, cenny knif...

    A ten jest niewystarczajacy?

    --
    Robert