  • 1. Data: 2003-12-11 21:35:50
    Temat: VISA Classic
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Potrzebuję VISY Classic, wystarczy debetowa. Jakaś łatwo dostępna (np. na
    podstawie historii rachunku z innego banku) i w miarę tania. I nie ta z
    Pekao ;-). Jest jakaś taka?

  • 2. Data: 2003-12-11 21:37:34
    Temat: Re: VISA Classic
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Potrzebuję VISY Classic, wystarczy debetowa. Jakaś łatwo dostępna (np. na
    > podstawie historii rachunku z innego banku) i w miarę tania. I nie ta z
    > Pekao ;-). Jest jakaś taka?

    Multibank? A kredytówka, to np. Rajfiego jest tania (25 PLN)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-11 21:39:10
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "corner" <c...@i...pl> wrote in message
    > Potrzebuję VISY Classic, wystarczy debetowa. Jakaś łatwo dostępna (np. na
    > podstawie historii rachunku z innego banku) i w miarę tania. I nie ta z
    > Pekao ;-). Jest jakaś taka?

    Ja mam w Multi i jest spoko. Kosztuje 30zl.
    No i jest naprawde ładna :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-12-11 21:41:56
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję VISY Classic, wystarczy debetowa. Jakaś łatwo dostępna (np. na
    > podstawie historii rachunku z innego banku) i w miarę tania. I nie ta z
    > Pekao ;-). Jest jakaś taka?

    Multibank - koszt 35 pln, a jak jestes studentem to 25. Rozliczana jest w
    Euro, wydadza Ci na podstawie 6 miesiecznej historii z innego banku, jesli
    miales srednie miesieczne wplywy min 1000 pln. Jest to karta debetowa.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu