  • 11. Data: 2003-12-12 09:49:04
    Temat: Re: VW roznica
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Czy jak się ma e i plus to ma się również dwa tokeny?

    Jeden token jest do obydwóch kont. ID i logowanie jest jedno, a po
    zalogowaniu wybierasz typ konta, z którym chcesz pracować.

    Piotrek

  • 12. Data: 2003-12-12 09:50:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj3d8.10t.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > A odwrotnie? Mam e-direct i teraz chcę plus, to zaczną mi naliczać za
    > ten darmowy token, kt. mam już w domu? Czy przyślą drugi. Moim zdaniem
    > to nie wynika z TPiO

    Token jest jeden. Już pisałem. TPiO określa, że dla posiadaczy konta
    e-direct jest bezpłatny. Masz e-direct. Więc to chyba jasne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-12-12 09:58:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:
    waw.pl...

    > Czy Twój uśmiech oznacza, że żartujesz, czy, że obśmiewasz "spryt" VW,
    > bo ja _znów_ nie widzę żadnej info na stronie VW na ten temat, więc
    > naprawdę nie wiem jak mam interpretować smileya.

    Poczytaj archiwum, bylo wiele razy. Jest tak jak pisze WN, to nie zart.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-12-12 09:58:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brc0hs$r4l$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:
    > Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:brasrp$7u$1@news.onet.pl...

    > Ubezpieczenie, darmowy token -> e-direct.

    PZ tylko w eDirect (chyba).

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-12-12 09:59:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    Piotr <p...@p...onet.pl>:

    > Jeden token jest do obydwóch kont. ID i logowanie jest jedno, a po
    > zalogowaniu wybierasz typ konta, z którym chcesz pracować.

    Albo przed zalogowaniem.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-12-12 10:00:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:

    > A odwrotnie? Mam e-direct i teraz chcę plus, to zaczną mi naliczać za
    > ten darmowy token, kt. mam już w domu? Czy przyślą drugi. Moim zdaniem
    > to nie wynika z TPiO

    Jak sama nazwa wskazuje, za darmowy token nie ma oplat, i to wynika z TPiO
    ;)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-12-12 10:01:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PZ tylko w eDirect (chyba).

    Myślę, że wątpię.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 18. Data: 2003-12-12 10:06:50
    Od: "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    userekMalutki wrote:
    [...]

    > A nie wyczytałaś na stronie VW o bezpłatnym numerze do konsultantów ?
    > 0-800-103-301
    > Są mili i kompetentni. Zadzwoń - wszystkiego się dowiesz.

    Akurat tego numeru chyba nie ma na strnie. I chyvba to rozumiem.

    KJ

  • 19. Data: 2003-12-12 10:15:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Akurat tego numeru chyba nie ma na strnie. I chyvba to rozumiem.

    Jest w FAQ przy zastrzeganiu kart. I chyba nigdzie indziej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 20. Data: 2003-12-12 10:28:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brc2n7$m41$1@helios.nd.e-wro.pl>, userekMalutki wrote:

    > A nie wyczytałaś na stronie VW o bezpłatnym numerze do konsultantów ?
    > 0-800-103-301

    Na stronie to nie wyczytałam, ale owszem znam ten numer. Powiem więcej
    ja nawet tam dzwoniłam, o czym już zresztą pisałam. Dodzwoniłam się
    pod koniec drugiego dnia dzwonienia. Nie podoba mi się perspektywa
    wiszenia po próżnicy na słuchawce i słuchania jakichś skocznych rytmów
    (coś chyba ala Miś i scena wręcznia paszportów). Skoro jest to bank
    internetowy, to oczekuję, że na stronie internetowej znajdę wszelkie
    niezbędne i w końcu podstawowe info dotyczące prowadzenia konta. I nie
    uważam swoich wymagań za wygórowane.

    Renata