  • 31. Data: 2003-12-13 10:49:07
    Temat: Re: VW roznica
    Od: " dezet" <d...@N...gazeta.pl>

    Robert <u...@o...pl> napisał(a):

    > Mialem na mysli gdziekolwiek - to nie ma przeciez znaczenia :)
    > Dlatego uzylem generycznego terminu "zakladki".

    > A ten jest niewystarczajacy?

    Oczywiście: jest - uwzględniając generyczność użytego terminu "zakładki" ;)

    zd9

  • 32. Data: 2003-12-13 15:53:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj61g.156.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > (coś chyba ala Miś i scena wręcznia paszportów). Skoro jest to bank
    > internetowy, to oczekuję, że na stronie internetowej znajdę wszelkie
    > niezbędne i w końcu podstawowe info dotyczące prowadzenia konta. I nie
    > uważam swoich wymagań za wygórowane.

    No to skoro mówimy o VWBD i jego wadach, to jest ich wiele. Dlatego używam
    go jako skarbonki i nic więcej. Zanim będę mógł powiedzieć - porządny bank,
    będzie musiało dużo czasu upłynąc i wiele się zmienić...

    Najważniejsze - informacje i ich czytelność jest powalająco niska. Niestety
    obsługa - włączając zakładanie konta i jego późniejszą obsługę - jest
    wybitnie nieintuicyjna. Ba, brakuje informacji w materiałach porzekazywanych
    przez bank.

    Jeśli dodać do tego tandenty system IVR, zatkane call-center, nieczytelne
    wyciągi, wybitną offileowość, bezsensowne procedury, niekompetencję
    niektórych pracowników, to już mamy prawie pełny obraz. A na dodatek obsługa
    lubi olewać maile, z _konkretnymi_ uwagami, czy to wysłane zwykłą pocztą
    elektryczną, czy wewnętrzną pocztą elektryczną. Albo mówi, tak poprawimy. I
    nie zmienia się NIC...

    Oferta - bardzo dobra. Wykonanie - niestety tandetne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara