  • 1. Data: 2002-12-09 17:43:11
    Temat: [VW] rozdaje karty telefoniczne
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Właśnie dostałem życzenia świąteczne od Volkswagen Bank.
    Do kartki była przyklejona karta telefoniczna (z reklama VW) na 25
    impulsów...
    oj, cos mi pachnie zmianą 0800 na 0801.....

    Pozdrawiam
    d.

    --
    ----------- DEKSPEDYCJA ------------
    ------- Agencja Podróżnicza -------

  • 2. Data: 2002-12-09 18:21:07
    Temat: Re: [VW] rozdaje karty telefoniczne
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:PC4J9.85070$A9.1057255@news.chello.at, dekspedycja wrote:
    > Właśnie dostałem życzenia świąteczne od Volkswagen Bank.
    > Do kartki była przyklejona karta telefoniczna (z reklama VW) na 25
    > impulsów...
    > oj, cos mi pachnie zmianą 0800 na 0801.....

    Jest w tym jakaś logika. Oczywiscie zmiana nie jest dla klienta zbyt wesoła,
    ale lepsze z taką rekompensatą niż żadną.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-09 18:28:48
    Od: a...@p...onet.pl

    > Właśnie dostałem życzenia świąteczne od Volkswagen Bank.
    > Do kartki była przyklejona karta telefoniczna (z reklama VW) na 25
    > impulsów...
    > oj, cos mi pachnie zmianą 0800 na 0801.....

    eeeech... jaki ten nasz naród podejrzliwy... a jak nic nie zmienią to będziecie
    rozczarowani ???
    ja tam się cieszę, że mam taką kartę i myślę, że to ciekawy pomysł. I
    oryginalny i wartościowy. A do tego z fajnymi życzeniami

  • 4. Data: 2002-12-09 18:51:51
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > ja tam się cieszę, że mam taką kartę i myślę, że to ciekawy pomysł. I
    > oryginalny i wartościowy.

    I mnie sie podoba. Inne banki tez moglyby cos wymyslic....

  • 5. Data: 2002-12-09 19:05:59
    Od: "Yoda" <mb20@usunto!gazeta.pl>

    > I mnie sie podoba. Inne banki tez moglyby cos wymyslic....
    ------------------------------------
    Pobieglem do koperty z wyciagiem...i jest!
    Bardzo mily prezent w dzisiejszym swiecie krwiozerczych bankow.
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2002-12-09 19:59:10
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    > ------------------------------------
    > Pobieglem do koperty z wyciagiem...i jest!
    > Bardzo mily prezent w dzisiejszym swiecie krwiozerczych bankow.
    > Pozdrawiam,
    > Marek

    --------
    Ja również się zdziwiłem- życzenia też przyjemne, tym bardziej, że jest to
    przykład (niestety jeden z nielicznych) gdy bank docenia swoich klientów, a
    nie tylko kusi nowe ofiary coraz to fajniejszymi "promocjami". ;-) Ciekawe
    co mi przyślą z Pekao SA ??? )))

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-12-09 21:14:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    klientów, a
    > nie tylko kusi nowe ofiary coraz to fajniejszymi "promocjami". ;-)

    Eeee a ile tych klientow ma VW Bank? I jeszce jacy to sa klienci???
    Reasumujac- mnie nie dziwi (zdziwiloby, gdyby czegos takiego nie
    robili).

    W Paekao jesli jestes VIPem kartke pewnie dostaniesz - klientom
    masowym nie wysylaja :)

    P.S. Czy ktos moglby mi podeslac skan karty + co w liscie napisali?
    Z gory dziekuje!!! :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 8. Data: 2002-12-09 21:55:03
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]

    Przedostatnio przyslali mi nawet kartke z zyczeniami urodzinowymi

    > Eeee a ile tych klientow ma VW Bank? I jeszce jacy to sa klienci???

    Ile - malo

    jacy - o ile pamietam, trzymajacy średnio calkiem sporo kasy.

    > Reasumujac- mnie nie dziwi (zdziwiloby, gdyby czegos takiego nie
    > robili).

    Zaden inny bank w ktorym mam rachunek tego nie robi. A kazdy moglby.

    > W Paekao jesli jestes VIPem kartke pewnie dostaniesz - klientom
    > masowym nie wysylaja :)

    A ja od kilku lat nie jestem klientem Pekało, a ubezpieczenie w AIG do
    VIP-a dostałem. Ci to dopiero dbają o byłych klientów ;).

    MichalL

  • 9. Data: 2002-12-09 22:15:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ile - malo
    >
    > jacy - o ile pamietam, trzymajacy średnio calkiem sporo kasy.

    No wlasnie o to mi chodzi.
    Jesli jest ich malo i kazdy trzyma statystycznie duzo kasy - wiec
    wlasnie takimi akcjami mozna wzmocnic ich lojalnosc.

    > Zaden inny bank w ktorym mam rachunek tego nie robi. A kazdy moglby.

    A no widzisz - jakos tych kilku milionow kartek w PKO BP sobie nie
    wyobrazam :)
    Juz w mBanku to byloby prawie 0,5 mln zlotych - duzo :)
    Fakt fakte, ze w taim wuypadku powinni wyslac via e-mail cos :)

    P.S. to ja tak sie przypominam o t te skany :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 10. Data: 2002-12-09 22:22:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at34lk$1il$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No wlasnie o to mi chodzi.
    > Jesli jest ich malo i kazdy trzyma statystycznie duzo kasy - wiec
    > wlasnie takimi akcjami mozna wzmocnic ich lojalnosc.

    No nie wiem... teraz sobie założą rachunek u konkurencji z linią na 801,
    żeby się karta nie zmarnowała :)))

    --
    Robert