  • 1. Data: 2002-12-09 14:32:42
    Temat: ekarta - wplata NA karte
    Od: "Adam" <k...@i...com>

    Witam!

    Subject może trochę niezrozumiały.. Otóż jak ostatnio sobie poczytałem
    oprócz możliwości płacenia kartą w internecie (wiadomo) istnieje
    również możliwość aby ktoś wpłacał pieniądze na moją kartę.. Żeby
    nie było nieporozumień zacytuję:

    "You can now withdraw your money directly to your Credit/Debit card.
    The full withdrawal is credited directly to your Credit/Debit card.
    By using your Credit/Debit card you will avoid unnecessary delays..."

    Dotyczyło to VISY.. Jak się mają do tego wszystkiego nasze polskie realia
    a szczególnie ekarta MBanku?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-12-09 15:52:13
    Temat: Re: ekarta - wplata NA karte
    Od: "szefo" <szefo@(NO SPAM)interia.pl>

    nie wiem jak jest w tym przypadku jednak ze zwyklego posa sklepowogo zasilac
    mozna (zwroty) -to moze i tak sie da...?
    pozdr.!

  • 3. Data: 2002-12-09 17:14:32
    Od: "Zloty" <f...@4...org.NOSPAM>

    mi przyszedl normalnie zwrot ze stanow mimo ze od chwili transakcji minelo
    ok miesiaca

  • 4. Data: 2002-12-10 10:56:47
    Od: s...@p...onet.pl

    Takie teksty mozna znalezc np w internetowych casinach, gdzie mozna
    cos wygrac. Jednak jest to wprowadzanie ludzi w blad. Po prostu
    przeslanie pieniedzy na karte jest mozliwe tlko w przypadku
    transakcji ZWROTU WCZESNIEJ ZDEPONOWANYCH srodkow.
    Visa Int. w swoim regulaminie nie przwiduje typowego przesylanie
    kasy na karte.
    Powtarzam: mozliwe sa jedynie zwroty.

    Pozdrawiam
    Pawel.

  • 5. Data: 2002-12-10 13:16:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:5887.000000cc.3df5c86f@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
> [...]
    > transakcji ZWROTU WCZESNIEJ ZDEPONOWANYCH srodkow.
    > Visa Int. w swoim regulaminie nie przwiduje typowego przesylanie

    Eee, jesteś na 100% pewien?
    Refundacja podatku VAT przez (chyba) Global Tax Refund rutynowo tak się
    odbywa - wpisuje się numer karty wyjeżdżając z zagranicy.
    Zatem jeśli nawet, to pojęcie "zwrotu" jest na tyle szerokie, że prawie
    nieograniczone (?)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-10 19:05:46
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 09 gru 2002 at 14:32 GMT,
    Adam <k...@i...com> napisał(a):
    > Dotyczyło to VISY.. Jak się mają do tego wszystkiego nasze polskie realia
    > a szczególnie ekarta MBanku?

    australijski sklep fbo srawdza kartę wplacając drobne kwoty na podaną
    kartę. E-karta Mbanku bez żadnego problemu przeszła ten proces.
    Tak więc można wpałcic pieniądze na e-karte

    Jurek