  • 1. Data: 2002-12-09 18:02:07
    Temat: Historia LG PERTO BANKu S.A.
    Od: "lUK[Chello]" <r...@t...pl>

    Poszukuje historii - od powstania LG Group do dnia dzisiejszego LG PETRO
    BANKU. Informacje są mi niezbędne do pracy dyplomowej, a na oficjalnej
    stronie jest niewiele informacji tj. od 1990r. i tylko kilka zdań. Jeśli
    ktoś by dysponował jakimiś materiałami na ten temat prosze o kontakt na
    priv.

  • 2. Data: 2002-12-09 20:33:52
    Temat: Re: Historia LG PERTO BANKu S.A.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik "lUK[Chello]" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Jeśli
    > ktoś by dysponował jakimiś materiałami na ten temat prosze o kontakt

    Tak z ciekawosci - a od ktorego roku chcialbys informacji o LG Petro?
    :)
    Szukaj informacji o glownym udzialowcu (heheh ciekawe czy maja inna
    stronie niz w krzaczkach ? :) www.lge.co.kr - to ich - wie ktos moze??
    :D
    Od diabla informajci znajdziesz pewnie w gazetach typu Rzeczpospolita,
    GB itp. Bedziesz ja musial sobie tylko poskladac w calosc.

    No i najwazniejsze zrodlo - pytales w samym banku?

    Poza tym o ile sie nie myle ;) bank jest notowany na gieldzie - teraz
    tylko musisz dotrzec do prospektu emisyjnego i wszystko masz jak na
    dloni :)))