  • 1. Data: 2002-12-09 16:27:57
    Temat: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem od 8 miesiecy szczesliwym posiadaczem rachunku w MultiBanku, a takze
    karty Visy Classic. Przyznam, ze wygoda i bezpieczenstwo sprawiaja, ze w
    chwili obecnej nie zamienilbym tego banku na zaden inny, chociaz posiadam
    takze konto w Inteligo, to jednak zdecydowanie lepsze warunki (VC) posiadam
    w Multibanku.

    Ale nie o tym chcialem. Mianowicie przed chwila otrzymalem telefon z centrum
    obslugi kart platniczych i zostalem poinformowany, ze wczoraj bylo robionych
    kilka transakcji opiewajacych na dosc znaczna kwote i dzwonia ze wzgledow
    bezpieczenstwa. Pytano mnie czy o nich wiem i proszono o podanie ilosci
    wykonanych transakcji i kwoty w celu weryfikacji ich informacji z moimi.

    Przyznam, ze jestem mile zaskoczony. MultiBank na 5+ !

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2002-12-09 16:55:18
    Temat: Re: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    ja tez jestem bardezo zadowolonu z Multi....!!!!

  • 3. Data: 2002-12-09 17:00:03
    Od: "rena" <r...@p...pl>

> [...]

    > chwili obecnej nie zamienilbym tego banku na zaden inny, chociaz posiadam
    > takze konto w Inteligo, to jednak zdecydowanie lepsze warunki (VC)

    a mi ten bank wydaje sie zbyt drogi.

> [...]
    > wykonanych transakcji i kwoty w celu weryfikacji ich informacji z moimi.
    >
    > Przyznam, ze jestem mile zaskoczony. MultiBank na 5+ !

    to samo mnie spotkalo w fotisie - rzeczywiscie mile.

  • 4. Data: 2002-12-09 19:27:06
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > bezpieczenstwa. Pytano mnie czy o nich wiem i proszono o podanie ilosci
    > wykonanych transakcji i kwoty w celu weryfikacji ich informacji z moimi.

    To rzeczywiście miłe.. tak na pierwszy rzut oka.

    Diabeł jednak tkwi w szczegółach.
    Zarówno Visa Electron jak i Visa Classic Multi umożliwiają wykonanie
    transakcji bezgotówkowych do wysokości salda rachunku (w tym - dostępnego
    limitu kredytowego). Oferowany pakiet ubezpieczeniowy ogranicza
    odpowiedzialność banku do 5000zł.

    Podsumowując - tym razem Ci się udało. Następnym razem może pójść gorzej i
    bank odrzuci Twoje roszczenia odszkodowawcze powyżej 5000zł.

    Przy okazji: niebezpieczna jest zwłaszcza tak zachwalana przez Ciebie VC,
    ponieważ transakcje z jej użyciem nie muszą być autoryzowane.

  • 5. Data: 2002-12-09 20:33:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "janko" napisał:

    > Diabeł jednak tkwi w szczegółach.
    > Zarówno Visa Electron jak i Visa Classic Multi umożliwiają wykonanie
    > transakcji bezgotówkowych do wysokości salda rachunku (w tym - dostępnego
    > limitu kredytowego).

    A coz w tym dziwnego ??? ;-) To sa karty _debetowe_ ;-)

    > Oferowany pakiet ubezpieczeniowy ogranicza
    > odpowiedzialność banku do 5000zł.

    Ciesz sie, ze VE multi nie mozna placic w inecie ;-)
    A co powiesz na VE Millennium ktora ma limit do 1000zl ;-) albo VE VWBD do
    2000zl ;-)) VE fortis 3000zl, VE KB 3000-5000zl, albo _wiekszosc_ kart
    maestro ktora nie ma _wcale_ ubezpieczenia - np. citi, inteligo ;(( I tak
    dobrze, ze jest jakiekolwiek ubezpieczenie, a niebawem dodatkowo bedzie
    mozliwosc ustawienia limitow itd. ;-)

    > Podsumowując - tym razem Ci się udało. Następnym razem może pójść gorzej i
    > bank odrzuci Twoje roszczenia odszkodowawcze powyżej 5000zł.

    A widziales zeby ktos zrobil karta _plaska_ fraudy na wiecej niz 1000zl ? Bo
    ja nie. I to te 1000zl, to bylo z winy banku (maestro bzwbk), ktory skopal
    zastrzezenie karty.

    > Przy okazji: niebezpieczna jest zwłaszcza tak zachwalana przez Ciebie VC,
    > ponieważ transakcje z jej użyciem nie muszą być autoryzowane.

    Tak to juz jest z wypuklymi ;-) Coz, dlatego lepiej miec do konta karte
    plaska.

  • 6. Data: 2002-12-09 21:10:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A co powiesz na VE Millennium ktora ma limit do 1000zl ;-) albo VE
    VWBD do
    > 2000zl ;-)) VE fortis 3000zl, VE KB 3000-5000zl,

    A przepraszam w przypadku VE Fortisa moge sobie sam ustawic limity,
    oraz karta bezplatnie jest ubezpieczona :)

  • 7. Data: 2002-12-09 21:21:26
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > maestro ktora nie ma _wcale_ ubezpieczenia - np. citi, inteligo ;(( I tak
    > dobrze, ze jest jakiekolwiek ubezpieczenie, a niebawem dodatkowo bedzie

    A co to za argument że ktoś oferuje rozwiązanie jeszcze gorsze???

    Podtrzymuję iż każna karta, która ma limit (lub co gorsza jego brak) większy
    niż oferowane zabezpieczenie jest niebezpieczny. Złaszcza, gdy dotyczy to VC
    (o której - przypominam - tu mówimy). I tyle.

> [...]
    Bo
    > ja nie. I to te 1000zl, to bylo z winy banku (maestro bzwbk), ktory skopal

    Powtarzam - mówimy tu o VC.

    Poza tym ja w ogóle mało fraud'ów widziałem ponieważ nie jestem pracowniem
    banku a nie przypominam sobie o obowiązku banków publikowania ich statystyk.

    VC,

    > Tak to juz jest z wypuklymi ;-) Coz, dlatego lepiej miec do konta karte
    > plaska.

    Zgadzam się, iż z mojego wywodu właśnie taki da sie wysnuć wniosek.

  • 8. Data: 2002-12-09 21:24:51
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > A przepraszam w przypadku VE Fortisa moge sobie sam ustawic limity,
    > oraz karta bezplatnie jest ubezpieczona :)

    Właśnie z zapytaniem o ustaniawianie takich limitów zwróciłem się do Multi.
    Do tego czasu (lub do czasu poleszenia oferty ubezpieczeniowej nie podpiszę
    z nimi umowy o kredyt odnawialny).

  • 9. Data: 2002-12-09 21:26:46
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    Multi.
    > Do tego czasu (lub do czasu poleszenia oferty ubezpieczeniowej nie

    Zobaczymy co to znaczy personal banking w wydaniu Multi i elastyczność dla
    klientw Aquarius...

  • 10. Data: 2002-12-09 21:42:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "janko" napisał:

    > A co to za argument że ktoś oferuje rozwiązanie jeszcze gorsze???

    Ze nie jest, az tak zle ;-)) Choc osobiscie sie dziwie (i ubolewam) dlaczego
    banki nie dbaja o oferte ubezpieczen kart debetowych, charge... skupiajac
    sie wylacznie na KK (choc i z tym to roznie bywa) ;-//

> [...]
    VC
    > (o której - przypominam - tu mówimy). I tyle.

    Alez, ja sie z tym zgadzam ;-))

    > Powtarzam - mówimy tu o VC.

    Coz, napisales: "Zarówno Visa Electron jak i Visa Classic Multi..."
    ;-))

    > Zgadzam się, iż z mojego wywodu właśnie taki da sie wysnuć wniosek.

    Ok ;-)) Jak ktos jest maniakiem bezpieczenstwa zawsze mozna nosic VE mB,
    gdzie saldo jest minimalne (nawet bez ubezpieczenia) ;-) Tyle ze to nie jest
    zbyt wygodne ;-// Ale coz nie ma (jeszcze?) tak bezpiecznych kart
    plaskich.... ;-((