  • 11. Data: 2002-12-09 22:31:17
    Temat: Re: [VW] rozdaje karty telefoniczne
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > No wlasnie o to mi chodzi.
    > Jesli jest ich malo i kazdy trzyma statystycznie duzo kasy - wiec
    > wlasnie takimi akcjami mozna wzmocnic ich lojalnosc.

    Tak na marginesie - po co zamożnemu klientowi karta do aparatu
    telefonicznego? ;-P

  • 12. Data: 2002-12-09 22:34:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3df519be@news.home.net.pl, janko wrote:

    > Tak na marginesie - po co zamożnemu klientowi karta do aparatu
    > telefonicznego? ;-P

    Do zdrapywania lodu z szyb - teraz VW wprowadził karty VE i chce w ten
    sposób przedłuzyc ich trwałość :))

    --
    Robert

  • 13. Data: 2002-12-09 22:45:39
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Do zdrapywania lodu z szyb - teraz VW wprowadził karty VE i chce w ten
    > sposób przedłuzyc ich trwałość :))

    Hehe zamożni mają do tego celu klimatyzację ... ;-)

  • 14. Data: 2002-12-09 22:54:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3df51d1c@news.home.net.pl, janko wrote:

    > Hehe zamożni mają do tego celu klimatyzację ... ;-)

    Karty bankowe są trwalsze w środowisku klimatyzowanym? ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-09 23:19:56
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Tak na marginesie - po co zamożnemu klientowi karta do aparatu
    > telefonicznego? ;-P

    Na mnie jeszcze lepiej zadziałałoby wdrożenie profesjonalnych reguł reakcji
    na e-maile. Teraz jest kompletnie amatorsko - albo zupełny brak reakcji albo
    enigmatyczne 'proszę cierpliwie czekać na odpowiedź'.

  • 16. Data: 2002-12-10 22:18:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    09 Dec 02 18:43, dekspedycja pisal do All:

    d> Właśnie dostałem życzenia świąteczne od Volkswagen Bank.
    d> Do kartki była przyklejona karta telefoniczna (z reklama VW) na 25
    d> impulsów...

    to na osłodę zmiany oprocentowania bazowego Pluskonta do 6,35% :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 17. Data: 2002-12-20 00:13:08
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Kolego, a co przysłało Ci Inteligo za zmianę o kilkadziesiąt pb ??? ;-)
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-12-21 08:06:09
    Temat: Re: [VW] rozdaje karty telefoniczne a Raiffi nasiona kwiatów ;)
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 9 Dec 2002 20:05:59 +0100, "Yoda" <mb20@usunto!gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    Mi Raiffeisen przyslal jakies nasiona kwiatow ... LOL.
    Z haslem reklamowym ze moje konto powinno rozkwitac. To pewnie dlatego
    ze uzywalem ich lokacyjnego tylko do transferow do mBanku, i jest tam
    od roku az 0.01 PLN :). Pomysl IMHO troche dziki, ale moze moja mama
    sobie wysieje to na balkonie :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 19. Data: 2002-12-21 08:46:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:q2880vkmk85a808b6jpobco79tlijpaabk@4ax.com, Dentarg wrote:

> [...]
    > ze uzywalem ich lokacyjnego tylko do transferow do mBanku, i jest tam
    > od roku az 0.01 PLN :). Pomysl IMHO troche dziki, ale moze moja mama

    Tym z wyższym saldem może wysyłają kwiaty :)
    W sumie całkiem taktowna sugestia, że jak nie zaczniesz lepiej zasilać gleby
    (konta), to Ci nasionko uschnie (rozwiążą umowę) ;)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2002-12-21 16:52:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    20 Dec 02 01:13, citi69 pisal do All:

    c> Kolego, a co przysłało Ci Inteligo za zmianę o kilkadziesiąt pb ???
    c> ;-) pozdrawiam

    Bezprowizyjne wypłaty z Euronetu i PKO BP :)

    P.S. Też mam Pluskonto w VWBd, a Inteligo jeszcze trzymam z powodu karty do
    płatności w internecie za 0,99/m-c ;)