  • 51. Data: 2023-05-05 13:52:55
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Możliwe, jak nie zapomnę, to odepnę aplikacje przy następnych
    > płatnościach i spróbuję.
    Jak odpiąłem aplikację, to przyszedł SMS. Ale jak podpiąłem, to znowu
    bez pytania potwierdzenie platości kartą było przez apkę.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 52. Data: 2023-05-10 17:24:20
    Od: Robert Wicik <r...@g...com>

    No i ja dzisiaj podpisałem kwity na poczcie. Jednocześnie do skrzynki dostałem
    potwierdzenie zawarcia umowy. Numer klienta, jak poprzednio. Ale kanał komunikacji
    przez www jeszcze niedostępny, choć hasło do logowania przyszło na telefon :)
    R.

  • 53. Data: 2023-05-10 17:39:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 17:24:21 UTC+2 Robert Wicik napisał(a):
> [...]
    przez www jeszcze niedostępny, choć hasło do logowania przyszło na telefon :)

    Jak to "podpisałeś kwity na poczcie"? Nowa ciekawostka, może być pomocna.
    I do jakiej "skrzynki" "jednocześnie" "dostałeś potwierdzenie zawarcia umowy"?
    Oddawczej czy mailowej?
    A kartę już masz?
    Z WWW to nie jest łatwe, mi też pierwsze hasło nie zadziałało.
    Na infolinii można dostać drugie, ale najpierw trzeba ustawić hasło do infolinii.

  • 54. Data: 2023-05-10 17:52:52
    Od: Robert Wicik <r...@g...com>

    środa, 10 maja 2023 o 17:39:38 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    > Z WWW to nie jest łatwe, mi też pierwsze hasło nie zadziałało.
    > Na infolinii można dostać drugie, ale najpierw trzeba ustawić hasło do infolinii.

    Umowa przyszła kurierem poczty, ale że mnie nie było w domu, to zostawił na poczcie.
    A w skrzynce na listy było już potwierdzenie zawarcia umowy z numerem rachunku :)
    Na razie tyle.

  • 55. Data: 2023-05-10 18:27:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 17:52:54 UTC+2 Robert Wicik napisał(a):
> [...]
    Oddawczej czy mailowej?
    > Umowa przyszła kurierem poczty, ale że mnie nie było w domu, to zostawił na

    A w ogóle coś dzwonił? Czy awizo do skrzynki i na pocztę, kliencie?
    Banki zwykle płacą ze "lepsiejszego" kuriera, który ma spełniać zachcianki klienta,
    no ale może klient był w krawacie albo kurier jakiś cwaniak.

    > A w skrzynce na listy było już potwierdzenie zawarcia umowy z numerem rachunku :)

    Hmm, no wiedziałem, że w VW są optymiści, ale że aż tacy, to się nie spodziewałem...

    A miałeś na mailu te 3 dokumenty do wydrukowania, wypełnienia, podpisania,
    zeskanowania i odesłania?
    Oraz telefon z banku z potwierdzaniem danych?

  • 56. Data: 2023-05-10 18:36:11
    Od: Robert Wicik <r...@g...com>

    środa, 10 maja 2023 o 18:28:01 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]

    zeskanowania i odesłania?
    > Oraz telefon z banku z potwierdzaniem danych?

    Do przesyłki były SMS i telefon od kuriera.
    Wcześniej wydrukowałem i wysłałem im te 3 dokumenty z e-maila
    Jeszcze wcześniej telefon z banku też chyba był.

  • 57. Data: 2023-05-10 23:30:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 10 maja 2023 o 18:36:12 UTC+2 Robert Wicik napisał(a):

    > Do przesyłki były SMS i telefon od kuriera.
    > Wcześniej wydrukowałem i wysłałem im te 3 dokumenty z e-maila
    > Jeszcze wcześniej telefon z banku też chyba był.

    Hmm, a karty jeszcze nie ma?
    Kolekcjonowanie może być utrudnione :(

  • 58. Data: 2023-05-12 20:25:15
    Od: Robert Wicik <r...@g...com>

    środa, 10 maja 2023 o 23:30:27 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Hmm, a karty jeszcze nie ma?
    > Kolekcjonowanie może być utrudnione :(

    W temacie karty na razie nic nie mam.

    Ale z pierwszym logowaniem chyba popełniłem falstart.
    Wczoraj dostałem info, że proces dotyczący założenia rachunku został zakończony
    pomyślnie i że na numer telefonu zostanie wysłany SMS z hasłem. Więc spróbowałem się
    zalogować, przyszło hasło, ale wyskoczył komunikat, że kanał jeszcze nie jest
    aktywny.
    Dzisiaj przyszedł SMS, że po otrzymaniu hasła, można aktywować serwis transakcyjny.
    Tyle. że wczorajsze hasło daje błędną autoryzację, a nowego nie ma.
    Wiecie może, jak uzyskać nowe hasło startowe na SMS?
    Pozdrawiam
    R.

  • 59. Data: 2023-05-12 22:37:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 12 maja 2023 o 20:25:17 UTC+2 Robert Wicik napisał(a):
    > W temacie karty na razie nic nie mam.

    Hmm, no to pełna losowość.

    > Wiecie może, jak uzyskać nowe hasło startowe na SMS?

    Infolinia.
    Co ciekawe bez kolejki i kompetentna.
    Najpierw trzeba będzie - po "pytaniowej" weryfikacji - ustawić hasło telefoniczne, a
    potem już można prosić o nowe hasło na sms.

  • 60. Data: 2023-05-13 05:43:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, no to pełna losowość.

    Do mnie pin nie przyszedł, gdy napisałem w systemie, to odpisali, że
    wysyłaja "przypomnienie". Więc czekam.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/