  • 61. Data: 2023-05-13 09:51:06
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 13 maja 2023 o 05:50:19 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Do mnie pin nie przyszedł, gdy napisałem w systemie, to odpisali, że
    > wysyłaja "przypomnienie". Więc czekam.

    Nie ma to jak zabawy z popierdółkami...
    Niezapomniane jest otrzymanie dwóch kart z tym samym numerem, datą ważności i CVV2...
    Choć w sumie coś takiego jak duplikat bywało - bo nie wiem, czy gdziekolwiek nadal
    jest.

    Ale i taki santander potrafi zadziwić - jak zamawiałem dodatkową KK dla mamy, to w
    oddziale dostałem do łapy PIN (w kopercie) do tej karty.
    Niby karta moja, ale nie do posługiwania się przeze mnie, no i wysyłka na inny adres
    - a tu PIN u mnie. I po indagacji - że tak jest dobrze.
    A potem pamiętać trzeba "festina lente" - bo karta przyszła, więc powiedziałem mamie,
    żeby sobie zmieniła PIN w bankomacie - ale tego dnia nie miała czasu, i dobrze, bo
    następnego dnia w skrzynce był też PIN.
    Oczywiście działał ten ze skrzynki (były różne).
    Sprawdzone 2 razy z KK 1-2-3 - o tyle istotne, że przy tej karcie nie trzeba
    przyprowadzać do oddziału użytkownika karty dodatkowej, jeśli jest już klientem
    santandera.
    Nie pamiętam jak było z visa platinum i mc world - przy tych użytkownik musi iść do
    oddziału (ale chyba niekoniecznie razem z posiadaczem) podpisać zgodę na
    ubezpieczenie, więc może dostać PIN do łapy - i może wtedy drugi PIN już do skrzynki
    nie przychodzi (no i działa ten z odziału).

  • 62. Data: 2023-05-13 10:06:59
    Od: Robert Wicik <r...@g...com>

    Na razie lipa.
    Udało się po którymś razie odblokować dostęp przez telefon.
    Na początku rozłączało albo nie dało się zalogować kodem jednorazowym. Dopiero po
    którymś telefonie konsultant ustawił w systemie dostęp i poszło.
    Jak już zalogowałem telefonicznie i dostałem kod do logowania przez www, to wyskakuje
    komunikat, że usługa www nieaktywna.
    Więc zadzwoniłem jeszcze raz i okazało się, że konsultanci w sobotę nie mają
    uprawnień do odblokowania dostępu przez www. Trzeba czekać do poniedziałku.

  • 63. Data: 2023-05-16 18:52:42
    Od: Robert Wicik <r...@g...com>

    środa, 10 maja 2023 o 23:30:27 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Hmm, a karty jeszcze nie ma?
    > Kolekcjonowanie może być utrudnione :(

    Karta dzisiaj doszła.
    PIN jeszcze powinien dojść.
    W poniedziałek aktywowałem dostęp przez WWW - ale po ponownej interwencji na
    infolinii.
    Przy aktywacji trzeba mieć od razu zainstalowaną aplikację na telefonie.

  • 64. Data: 2023-06-27 12:35:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    holcwagen postanowił dziś poinformować SMSem o promocji visy, która trwa od 30 maja
    do 30 czerwca.
    Jest 27 czerwca.
    Ale kto wie, może jeszcze jest szansa, choć nagród jest łącznie 50 (ciekawe, czy mają
    więcej klientów-fizoli,
    choć może pracownicy VW się liczą), a przyznawanie w kolejności spełnienia warunków.
    Żeby dostać parasol plażowy (czy też jakieś inne "letnie nagrody rzeczowe o łącznej
    wartości 130zł",
    tak się jeszcze zastanawiam, czy to "łączne 130zł" to jest razem te 20 nagród) trzeba
    zrobić min. 10 pyk na min. łączną sumę 100zł - dostanie pierwszych 20.
    Żeby dostać 50zł moneybacku trzeba zrobić min. 20 pyk na min. łączną sumę 200zł -
    dostanie pierwszych 30.