  • 1. Data: 2023-04-07 08:48:06
    Temat: Konto euro - dla stowarzyszenia
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    Witam,
    Orientuje się ktoś czy jest jakieś darmowe lub z min. opłatą?
    Potrzebujemy dla stowarzyszenia w celu realizacji rozliczenia
    dofinansowania.

    --
    Robak

  • 2. Data: 2023-04-07 14:59:19
    Temat: Re: Konto euro - dla stowarzyszenia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 7 kwietnia 2023 o 08:48:00 UTC+2 Sir_Robak napisał(a):
    > Witam,
    > Orientuje się ktoś czy jest jakieś darmowe lub z min. opłatą?
    > Potrzebujemy dla stowarzyszenia w celu realizacji rozliczenia
    > dofinansowania.

    BNP Paribas miał jakieś bezpłatne konta dla non-profit.

  • 3. Data: 2023-04-07 19:01:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-07 o 08:48, Sir_Robak pisze:
    > Witam,
    > Orientuje się ktoś czy jest jakieś darmowe lub z min. opłatą?
    > Potrzebujemy dla stowarzyszenia w celu realizacji rozliczenia
    > dofinansowania.

    Tak zupełnie z ciekawości zapytam.
    Stowarzyszenie pewnie ma już jakiś złotówkowy rachunek
    I nie ma do niego opcji otwarcia walutowego jako dodatkowy?
    Za jakąś naprawdę symboliczną opłatą.

  • 4. Data: 2023-04-08 11:32:45
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2023-04-07 o 19:01, cef pisze:

    > Tak zupełnie z ciekawości zapytam.
    > Stowarzyszenie pewnie ma już jakiś złotówkowy rachunek
    > I nie ma do niego opcji otwarcia walutowego jako dodatkowy?
    > Za jakąś naprawdę symboliczną opłatą.

    ING - ale nie znalazłem :(

    --
    Robak

  • 5. Data: 2023-04-08 13:35:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-08 o 11:32, Sir_Robak pisze:

    > ING - ale nie znalazłem :(

    Może zapytaj, bo czasami jest tak, że w sieci oferty nie ma
    a jak zapytasz w oddziale naziemnym - to się okaże,
    że jest. Tak już miałem w kilku wypadkach.
    Np nie ma info o kredytach odnawialnych a okazuje się, że jest
    tak opcja.